دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با معاون وزیر بهداشت؛ پیگیر حل مشکلات بهداشت و درمان دلفان

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس گفت: پیگیری هایی برای رفع مشکل و کمبودهای بهداشت و درمان حوزه انتخابیه صورت گرفته بود که در دیدار اخیر با معاون وزیر بهداشت این موضوع نیز تاکید شد و قول هایی نیز در این رابطه داده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81501
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

دیدار و گفت و گو با معاون وزیر بهداشت؛ پیگیر حل مشکلات بهداشت و درمان دلفان

یحیی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با معاون وزیر بهداشت داشتم که در این دیدار نیز جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان هم حضور داشتند و پیرامون کمبودها و نیازهای بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و همچنین استان لرستان بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: در این نشست مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان لرستان مطرح شدند و خواستار تسریع در حل این مشکلات شدیم تا اینکه مردم استان بابت دارو و درمان مشکلی نداشته باشند.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس بیان کرد: همچنین در این نشست به بیان مطالبات پرسنل علوم پزشکی لرستان از قبیل پرداخت معوقات، تبدیل وضعیت نیروهای طرحی بدون سهمیه وزارت بهداشت و فوق العاده خاص پرداخته شد اقدام مطلوبی در این رابطه صورت پذیرد.

ابراهیمی اظهار کرد: معاون وزیر بهداشت نیز پس از استماع کمبودها و مشکلات حوزه انتخابیه قول مساعد جهت پیگیری و رفع مشکلات مطرح شده را دادند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi