جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حدود 90 درصد از مصوبات سفر نائب رئیس مجلس به خلخال عملیاتی شد

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: خوشبختانه حدود ۹۰ درصد از مصوبات سفر عملیاتی شده بود و این نیز در حوزه های عمران روستایی، شهرسازی، راه ها و … بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81426
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

حدود 90 درصد از مصوبات سفر نائب رئیس مجلس به خلخال عملیاتی شد

غنی نظری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به نشست پیگیری مصوبات سفر آقای نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان خلخال که در دفتر هیئت رئیسه برگزار شد، گفت: در این نشست که به ریاست آقای نیکزاد برگزار شد، مسئولانی از وزارت جهادکشاورزی، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و … حضور داشتند تا به بررسی اقدامات مصوبات سفر نایب رئیس مجلس به شهرستان خلخال پرداخته شود.

وی افزود: خوشبختانه حدود ۹۰ درصد از مصوبات سفر عملیاتی شده بود و این نیز در حوزه های عمران روستایی، شهرسازی، راه ها و … بوده است و عمده مصوبه ای که داشتیم بحث ابلاغ و تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی پروژه کیوی – سکرآباد بود که این موضوع طی نامه ای ابلاغ شده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: موضوع دیگر ما پروژه هشین – سرچن بوده که مقرر شده بود تا مرحله آسفالت اعتبار آن تامین شود و البته اتفاق هم افتاد و به زودی آسفالت آن انجام می شود بحث دیگری که وجود داشت احداث تونل خلخال-اسالم بوده است و با توجه به ضرورت موضوع کلیه اقدامات آن انجام شده و فقط ماده ۲۳ آن باقی مانده بود که این نیز حل شده است و مقرر گردید طی ۱۰ روز آینده در دفتر معاون سازمان برنامه و بودجه جلسه ای برگزار شود تا این موضوع مرتفع گردد و عملیات اجرایی آن شروع شود.

نمایند مردم خلخال و کوثر در مجلس بیان کرد: موضوع مربوط به تامین اعتبار برای ۴۱ روستا بوده که بواسطه طرح هادی انجام گرفت و همچنین اجرای طرح هادی در ۲۵ روستای دیگر هم صورت پذیرفت و مقرر شد سدهای معیشتی هم اعتبارشان تامین شود تا تکمیل گردند البته اعتبار سد سجن مقرر شد از محل ۱۰ میلیارد، اعتبار بخشی از آن به استان پرداخت شود تا این موضوع هم مرتفع گردد.

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت دهه امامت و ولایت در باشت+تصاویر
دنبال کنید

وی بیان کرد: در حوزه عمران شهری هم مقرر شد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان رودخانه های شهرستان ساماندهی شوند و باید شهرداری خلخال ظرف یک هفته طرح توجیهی را به وزارت کشور ارسال کند تا این اعتبار تامین شود و البته برای تامین ماشین آتش نشانی هم قول هایی داده شد.

نظری گفت: ۲۰ میلیارد تومان هم برای تملک اراضی کمربندی خلخال اختصاص داده شد و قرار شد ۳ میلیارد آن تخصیص پیدا کند و برای فاضلاب شهرستان کوثر هم اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ابلاغ شده است همچنین برای تکمیل سد گیوی شهرستان کوثر هم اقداماتی انجام شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi