یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم فوتبال سیدنا سی‌سخت بر فراز لیگ برتر کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از سی‌سخت، تیم فوتبال امید سیدنا سی‌سخت با کسب مقام  قهرمانی جواز حضور در لیگ برتر امید استان کهگیلویه و بویراحمد و راهیابی به مسابقات لیگ کشوری را از آن خود کرد.  در این مسابقات که به صورت دوره ای با حضور تیم‌های پر قدرت و خوب سیدنا سی‌سخت، پرسپولیس دهدشت، نفت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81183
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

کرونا :

تیم فوتبال سیدنا سی‌سخت بر فراز لیگ برتر کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از سی‌سخت، تیم فوتبال امید سیدنا سی‌سخت با کسب مقام  قهرمانی جواز حضور در لیگ برتر امید استان کهگیلویه و بویراحمد و راهیابی به مسابقات لیگ کشوری را از آن خود کرد.

 در این مسابقات که به صورت دوره ای با حضور تیم‌های پر قدرت و خوب سیدنا سی‌سخت، پرسپولیس دهدشت، نفت و گاز گچساران، برق یاسوج، استقلال نوین یاسوج  و سپاهان دهدشت برگزار شد تیم سیدنا سی سخت توانست بدون باخت به قهرمانی دست یابد و در هفته آخر با تساوی صفر- صفر مقابل تیم‌ نفت و‌گاز گچساران به این مقام رسیده و‌ به مسابقات لیگ مناطق کشور راه یابد.

به گزارش فارس، امید است مسئولان شهر سی‌سخت و شهرستان دنا و افراد با بضاعت و شرکت‌ها نگاه بهتری نسبت به این تیم بی‌بضاعت داشته باشند تا در ادامه مسیر سخت و‌ دشوار و پر هزینه کشوری بتوانند خوش بدرخشند و نام استان و سی‌سخت را پرآوازه کنند.

در اطلاعیه این باشگاه نهایت تشکر از همه بازیکنان،رئیس هیئت فوتبال  مجموعه هیئت فوتبال شهرستان دنا، تماشاگران و مسئولانی که در این چند مدت تیم را مورد حمایت قرار دادند به خصوص هلال احمر، نیروی انتظامی شهرستان دنا و اداره ورزش و جوانان دنا را دارد. 

تیم فوتبال سیدنا سی‌سخت بر فراز لیگ برتر کهگیلویه و بویراحمد 4

تیم فوتبال سیدنا سی‌سخت بر فراز لیگ برتر کهگیلویه و بویراحمد 5

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi