جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوب پلیس راهور برای گچسارانی ها

سرهنگ دوم سید مسعود جهانبین در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از روز شنبه هفته آینده تعویض پلاک برخی از خودروها در این شهرستان انجام می شود. وی بیان کرد: از تاریخ ۱۲ شهریورماه جاری تعویض پلاک خودروهای عمومی( انواع تاکسی درون و برون شهری) و انواع تراکتورهای زراعتی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80970
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

خبر خوب پلیس راهور برای گچسارانی ها

سرهنگ دوم سید مسعود جهانبین در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از روز شنبه هفته آینده تعویض پلاک برخی از خودروها در این شهرستان انجام می شود.

وی بیان کرد: از تاریخ ۱۲ شهریورماه جاری تعویض پلاک خودروهای عمومی( انواع تاکسی درون و برون شهری) و انواع تراکتورهای زراعتی در مرکز تعویض پلاک پلیس راهور گچساران انجام می گیرد.

رئیس راهنمایی و رانندگی گچساران تصریح کرد: این اقدام در راستای رفاه حال شهروندان شهرستان و جلوگیری از اتلاف وقت آنها انجام شده است.

جهانبین عنوان کرد: این کار با پیشنهاد رئیس پلیس راهورگچساران و موافقت رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویر احمد و با هماهنگی های لازم جهت اخذ مجوز صورت گرفته است.

وی گفت: شهروندان گچسارانی برای انجام کلیه خدمات خودروهای فوق اعم‌از سند المثنی کارت المثنی وسایر خدمات دیگر،نیازی به مراجعه به مرکز استان نداشته و تمام خدمات عنوان شده را می توانند در مرکز تعویض پلاک پلیس راهور این شهرستان انجام دهند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi