جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با رئیس دانشگاه آزاد؛ پیگیر ارتقا پردیس های دانشگاهی سیب، سوران و مهرستان

نماینده مردم سراوان ، سیب، سوران و مهرستان در مجلس گفت: در دیدار با رئیس دانشگاه پیگیر ارتقا پردیس های دانشگاهی سیب، سورا و مهرستان شدم و امیدوارم این مهم اتفاق بیفتد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80925
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

دیدار و گفت و گو با رئیس دانشگاه آزاد؛ پیگیر ارتقا پردیس های دانشگاهی سیب، سوران و مهرستان

ملک فاضلی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیداری با آقای طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی داشتم و در این دیدار درخواست ارتقا پردیس های مهرستان، سیب و سوران را داشتم و همچنین در این نشست در خصوص تعیین تکلیف زمین ۱۰۰ هکتاری  آموزشی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی و تسریع در رابطه با شروع به کار آن بحث و بررسی شد.

وی افزود: در این دیدار صراحتا اعلام کردم بخشی از درآمدهای  حاصل از شهریه دانشجویان دانشگاه های  حوزه انتخابیه در جهت انجام امورات زیرساختی و عمرانی اختصاص یابد.

نماینده مردم سراوان ، سیب، سوران و مهرستان در مجلس عنوان کرد: دیداری هم با وزیر میراث فرهنگی داشتم و در این دیدار نیز در خصوص ظرفیت های بسیار خوب تاریخی، فرهنگی و گردشگری منطقه تاکید شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در این دیدار در خصوص مرمت و بازسازی قلعه های تاریخی، ساماندهی سفال جهانی کلپورگان در حد و اندازه جهانی شدن، ساماندهی باغ شهر جالق و حمایت از زنان سفالگر، حصیرباف و دیگر صنایع دستی و همچنین بیمه این عزیزان بحث و بررسی شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi