جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص 2 هزار تن قیر رایگان برای پروژه های سراوان

نماینده مردم سراوان ، سیب، سوران و مهرستان در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده ۲ هزار تن قیر رایگان برای پروژه های سراوان اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80880
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

اختصاص 2 هزار تن قیر رایگان برای پروژه های سراوان

ملک فاضلی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات اخیر خود در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم سفری به شهرستان سراوان داشتند تا از نزدیک در جریان کمبودها و نیازهای مراکز دانشگاهی حوزه انتخابیه قرار گیرند و همچنین اقدامات لازم در جهت ارتقا مجتمع آموزش عالی سراوان به دانشگاه صورت پذیرد.

وی افزود: اخیرا نیز دیداری با معاونین وزیر راه و شهرسازی داشتم و پیگیر احداث باند دوم جاده سراوان به خاش شدم تا ماده ۲۳ برای این جاده لحاظ شود و همچنین اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد از محل ماده ۲۰ کمیسیون تلفیق به آن اختصاص یابد.

نماینده مردم سراوان ، سیب، سوران و مهرستان در مجلس عنوان کرد: مقرر شد اعتبار این محور تخصیص یابد و  تعیین پیمانکار طی هفته های آتی انجام شود و بلافاصله با قید فرویت آغاز به کار شود همچنین با تحویل ۲ هزار تن قیر رایگان برای پروژه های شهرستان سراوان موافقت گردید.

فاضلی اظهار کرد: تلاش هایی انجام شد تا سهمیه سوخت بنزین حوزه انتخابیه افزایش پیدا کند و امیدوار هستیم که وزارت نفت برای درخواست های ارائه شده موافقت نمایند که در این خصوص مشکلی پیش نیاید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi