سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف میلیاردی پمپ آب و اتصالات قاچاق

مهدی افشاری، رییس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری پمپ آب خارجی قاچاق در یک فروشگاه اقلام ساختمانی در منطقه سیف آباد ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قرار گرفت. وی افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80844
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

کرونا :

کشف میلیاردی پمپ آب و اتصالات قاچاق

مهدی افشاری، رییس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری پمپ آب خارجی قاچاق در یک فروشگاه اقلام ساختمانی در منطقه سیف آباد ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی‌های میدانی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به همراه عوامل تعزیرات حکومتی استان به فروشگاه مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز گفت: در بازرسی از انبار فروشگاه، ۸۴ دستگاه پمپ آب و ۶۰۰ عدد اتصالات آب قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ افشاری با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی او به مراجع قضائی، در پایان خاطرنشان کرد: پلیس برای به حرکت درآمدن چرخ تولید در کشور، با اجرای فرامین رهبری به صورت جدی با مسئله قاچاق برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ج


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi