جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۸ پروژه طی هفته دولت در کهگیلویه/ اختصاص ۱۰ میلیاردتومان جهت اصلاح شبکه توزیع آب دهدشت

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در جلسه شورای اداری در دهدشت، از افزایش تعداد پروژ‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی این شهرستان طی هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: پروژه‌ها از ۶۶ طرح به ۷۸ پروژه افزایش یافتند. فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: از این تعداد ۱۸ پروژه با اعتبار ۱۷۰ میلیاردتومان مربوط به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80820
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۸ پروژه طی هفته دولت در کهگیلویه/ اختصاص ۱۰ میلیاردتومان جهت اصلاح شبکه توزیع آب دهدشت

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در جلسه شورای اداری در دهدشت، از افزایش تعداد پروژ‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی این شهرستان طی هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: پروژه‌ها از ۶۶ طرح به ۷۸ پروژه افزایش یافتند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: از این تعداد ۱۸ پروژه با اعتبار ۱۷۰ میلیاردتومان مربوط به حوزه فناوری و ارتباطات هستند.

وی با بیان این که افق روشنی پیش‌روی  کهگیلویه است، تسهیلات اشتغالزایی استان تبصره ماده ۱۶ را یک هزار و ۲۸۰ میلیاردتومان عنوان و تصریح کرد: ۱۸ درصد این اعتبار برای کهگیلویه لحاظ شده است.

موسوی از بهسازی ۱۸۶ شبکه توزیع آب روستایی در استان خبر داد و گفت: ۵۴ مورد آن مربوط به شهرستان کهگیلویه است، از این تعداد ۱۶ مورد به ثمر رسید که ۱۴ مورد آن در دهدشت بوده است.

وی از اختصاص ۴۳ میلیاردتومان برای تنش آبی و محرومیت‌زدایی خبر داد و بیان کرد: ۱۰ میلیاردتومان جهت اصلاح شبکه توزیع آب شهر دهدشت اختصاص داده شد.

موسوی از اتمام جاده سوق دهدشت تا یک ماه آینده خبر داد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi