جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری مطالبات و نیازهای منابع طبیعی حوزه انتخابیه و صدور دستورات مساعد رئیس سازمان منابع طبیعی

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس با اشاره به نشست خود با رئیس سازمان منابع طبیعی کشور، گفت: در این نشست، پیرو مطالبات و نیازهای منابع طبیعی در شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین، فراشبند پیگیری‌های لازم صورت پذیرفت و دستورات مساعد رئیس سازمان منابع طبیعی کشور در خصوص اهم مطالبات منابع طبیعی منطقه صادر شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80784
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

پیگیری مطالبات و نیازهای منابع طبیعی حوزه انتخابیه و صدور دستورات مساعد رئیس سازمان منابع طبیعی

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمدمهدی فروردین در خصوص پیگیری مشکلات منابع طبیعی شهرستان‌های حوزه انتخابیه با عباسعلی نوبخت معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها و آبخیزداری کشور دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس تصریح کرد: به کارگیری قرقبان‌های جدید جهت منابع طبیعی شهرستان فیروزآباد و طرح آبخیزداری هوزنگ وازنگ- پهناپهن شهرستان فراشبند از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

وی اضافه کرد: طرح آبخیزداری دره خرمایی شهرستان فراشبند و انجام طرح آبخوانداری آبنیلو فراشبند نیز از دیگر نکات مطرح شده در این نشست بود.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس، درخواست تحویل خودرو به منابع طبیعی شهرستان قیروکارزین، طرح مدیریت سیلاب و آبخوانداری زندان بزرگ و کوچک شهرستان قیروکارزین و طرح مدیریت سیلاب و آبخوانداری رودخانه باز قیروکارزین را دیگر نکات مطرح شده در این نشست برشمرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi