جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزریق بیش از ۲۰۵ هزار واکسن کرونا در گچساران

به گزارش کرونا از کهگیلویه و بویراحمد با توجه به نزدیک شدن سال تحصیلی جدید رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تزریق دوز های واکسن کرونا را باید جدی تر اجرا کرد. سید طاهر حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: این شهرستان در رنگبندی بیماری کرونا رنگ به نارنجی تبدیل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80745
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

تزریق بیش از ۲۰۵ هزار واکسن کرونا در گچساران

به گزارش کرونا از کهگیلویه و بویراحمد با توجه به نزدیک شدن سال تحصیلی جدید رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تزریق دوز های واکسن کرونا را باید جدی تر اجرا کرد.

سید طاهر حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: این شهرستان در رنگبندی بیماری کرونا رنگ به نارنجی تبدیل شده است.

وی بیان کرد: تا کنون ۶۸ هزار و ۲۳ مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در گچساران صورت گرفته که از این تعداد نمونه گیری ها ۲۰ هزار و ۷۵۲ مورد آنها مثبت بوده است.

  سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: در گچساران ۲۰ هزار و ۷۰۸ بیمار مبتلا به کرونا تا کنون بهبود یافتند.

حسینی با اشاره به فوت ۲۴۲ نفر از شهروندان گچساران از ابتدای وجود بیماری منحوس کرونا براثر این بیماری عنوان کرد: در حال حاضر ۲۷ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی در این شهرستان قرار دارند.

حسینی اظهار کرد: در این شهرستان تا کنون ۲۰۵ هزار و ۳۵۲ مورد تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف صورت گرفته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: از این تعداد افزون بر ۸۶ هزار و۳۵۲ مورد دوز اول و ۷۹ هزار و ۲۸۰ مورد دوز دوم بوده است.

حسینی با اشاره به تزریق دوز یاد آوری واکسن در گچساران گفت: افزون بر۳۹ هزار و ۷۵۹ مورد دوز یاد آوری واکسن در گچساران تزریق شده است.

وی افزود : مراکز تزریق واکسن کرونا در گچساران فعال بوده و شهروندان بخصوص افراد دارای بیماری‌های زمینه ای یا حساس حتما برای تکمیل دوز واکسن کرونا خود اقدام کنند.

مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد لغو شد+سند
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi