شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر حل مشکل کمبود پزشک متخصص نی ریز و بختگان/ تلاش برای تکمیل گردنه نقاره خانه نی ریز

نماینده مردم استهبان، بختگان و نی ریز در مجلس گفت: شهرستان های بختگان و نی ریز با کمبود پزشک مواجهه هستند که تلاش های مستمری برای حل این موضوع انجام شده است و امید است در ماه های آتی کمبود پزشک در حوزه انتخابیه حل شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80518
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

پیگیر حل مشکل کمبود پزشک متخصص نی ریز و بختگان/ تلاش برای تکمیل گردنه نقاره خانه نی ریز

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی برای اختصاص بودجه جهت تکمیل گردنه نقاره خانه شهرستان نی ریز صورت گرفته است و اخیرا نیز مکاتباتی با معاون وزیر صمت در این خصوص داشتم و تاکید شد به دلیل نقش قابل توجه محور نی ریزمشکان در توسعه معادن و صنایع این شهرستان اقدامات لازم برای تکمیل گردنه نقاره خانه صورت گیرد.

وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده معاون رئیس جمهوری دستورات لازم را در جهت رهاسازی حقابه دریاچه بختگان صادر نمود  و قطعا این موضوع تاثیر بسزایی در توسعه کشاوری این شهرستان دارد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: شهرستان های نی ریز و بختگان با کمبود پزشک متخصص مواجهه هستند در همین راستا نیز پیگیری هایی از سوی مسئولان بهداشت و درمان انجام شده تا این مشکل مرتفع شود و اخیرا نیز مکاتباتی با استاندار فارس در این خصوص صورت گرفت تا در تقسیمات جدید پزشک متخصص به این دو شهرستان اختصاص یابد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi