جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوش مدیر آموزش و پرورش بهمئی از افتتاح 5 مدرسه/ پیشرفت قابل ملاحظه سالن ورزشی

به گزارش کرونا ؛ رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی اظهار کرد: هفته دولت تبلور شکوه و پایداری مجموعه های نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای خدمت رسانی و خدمات دهی به اقشار مختلف جامعه است. وی افزود: این هفته اوج شکوفایی و خدمتگزاری به ولی نعمتان و افتتاح طرح ها و پروژه های مهم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80358
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

کرونا :

خبر خوش مدیر آموزش و پرورش بهمئی از افتتاح 5 مدرسه/ پیشرفت قابل ملاحظه سالن ورزشی

به گزارش کرونا ؛ رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی اظهار کرد: هفته دولت تبلور شکوه و پایداری مجموعه های نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای خدمت رسانی و خدمات دهی به اقشار مختلف جامعه است.

وی افزود: این هفته اوج شکوفایی و خدمتگزاری به ولی نعمتان و افتتاح طرح ها و پروژه های مهم در کشور و به تبع در شهرستان بهمئی است که در همین زمینه با همکاری اداره کل نوسازی مدارس، اداره کل آموزش و پرورش، نماینده مردم و فرماندار، چند طرح در حوزه آموزش و پرورش افتتاح می شود.

مسعود فرح بخش با بیان اینکه در شهرستان نیاز شدید به توسعه فضای آموزشی و تربیتی داریم، افزود: باید به سرعت کمبود فضای آموزشی رفع شود.

وی از تکمیل و افتتاح ۵ مدرسه در هفته دولت خبر داد و گفت: مدرسه مظلوم گچ بلند، مدرسه سه کلاسه در فضای آموزشگاه حضرت معصومه، مدرسه سه کلاسه در آموزشگاه رضوی و دو مدرسه در حوزه ممبی و رودتلخ با تمامی امکانات طرح هایی هستند که تا قبل از مهر ماه تحویل دانش آموزان می‌شود.

 فرح بخش عنوان کرد: سالن ورزشی متعلق به آموزش و پرورش با ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت در حوزه سراسیاب در دست اقدام و کار است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی اضافه کرد: اقدامات مهمی از چند ماه گذشته تاکنون برای رشد و تجهیز زیر ساخت ها انجام شده است.

وی گفت: به همین منظور ۴۵ عدد کولر دو زمانه، میز و نیمکت، آبسردکن، کامپیوتر، دستگاه کپی، یخچال و تجهیزات مورد نیاز به مدارس شهرستان اضافه شدند.

یک هزار میلیارد ریال به واحدهای راکد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
دنبال کنید

این مسئول همچنین در پاسخ به پیگیری و مطالبه برای مدارس شاهد اظهار داشت: توجه و رشد ارزش ها ضرورت دارد و بازگشایی چنین مدارسی تاثیر مثبتی بر فرهنگ و آموزش خواهد داشت هر چند امسال برای این مهم اقدام کردیم ولی قول همکاری برای سال آینده داده شد.

وی گفت: سعی ما بر این است ضمن تمهید مقدمات در سال ۱۴۰۲ مدارس شاهد در شهرستان بازگشایی شوند.

این مسئول در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مسائل فرهنگی زیر بنا و شاکله هر جامعه است که به همین منظور در مدارس ساعت نماز خواهیم داشت علاوه بر آن در زمینه مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و طرح اوقات فراغت دانش آموزان با جدیت پای کار هستیم و امیدوارم شاهد رشد و شکوفایی و بالندگی آموزش و پرورش و دانش آموزان باشیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi