شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید معاون وزیر نفت از تاسیسات دشت گز گچساران

به گزارش خبرگزازی فارس از گچساران مهدی علی مددی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در اولین روز از هفته دولت ضمن بازدید از تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در نشست با مدیرعامل نفت گچساران و روسای این شرکت اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم  پیگیری مشکلات کارکنان در مناطق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80355
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

کرونا :

بازدید معاون وزیر نفت از تاسیسات دشت گز گچساران

به گزارش خبرگزازی فارس از گچساران مهدی علی مددی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در اولین روز از هفته دولت ضمن بازدید از تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در نشست با مدیرعامل نفت گچساران و روسای این شرکت اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم  پیگیری مشکلات کارکنان در مناطق عملیاتی بوده و بهترین تصمیم برای برطرف شدن چالش های آنها گرفته شود.

وی افزود: امروز رویکرد ما در دولت سیزدهم تخصصی بوده و فقط نفتی ها تصمیم گیرنده هستند و شورای اداری گذشته که برخی حتی نفتی نیز نبوده اند برای کارکنان تصمیم می‌گرفتند.

 معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی خاطرنشان کرد: مشکلات دولت گذشته به دولت جدید منتقل شد اما ما برای برطرف شدن مشکلات و چالش ها آمدهدایم و در همین راستا نیز برای هر استان یک نفر را جهت حلقه ارتباطی تمامی مشکلات و ارائه آنها به مرکز معرفی کردهوایم.

وی تصریح کرد: امروز در نفت تصمیمات جزیره ای نیست بلکه یک زنجیره کامل بوده و ما با یک برنامه ریزی کامل و یک کار کارشناسی به جهت تسهیل گری مشکلات کارکنان آنها را پیگیری می کنیم.

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ادامه داد: نیاز استخدامی در صنعت نفت را در دستور کار قرار داده و در حال تصویب آن هستیم.

 مددی بیان کرد: حداکثر جذب نیروی بومی را در دستور کار داریم و تا سه ماه آینده آزمون جذب را برگزار خواهیم کرد.

معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت همچنین به شکل گیری شورای مدیران منابع انسانی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود:این شورا با تعامل و هم افزایی همه مدیران منابع انسانی شرکت های تابعه شکل گرفته و زمینه رشد و تعالی سازمانی همکاران را نیز فراهم می کند، در حال حاضر نیز بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری را در دستور کار قرار داده ایم.

ارائه 1572 مورد خدمت عمرانی به مددجویان کمیته امداد در یزد
دنبال کنید

مددی عنوان کرد: ماده ۱۰ از سال ۹۹ اجرا شد ولی ناقص بود و به دستور ویژه وزیر نفت به جمع بندی هایی رسیدیم و امیدواریم این مشکل برطرف شود.

به گزارش کرونا معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به همراه مشاور معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی،مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی ، مدیرکل تشکیلات روشها و تعالی سازمان و برخی از مسئولان مناطق نفتخیز جنوب از بدخی تاسیسات نفتی گچساران بازدید کردند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi