شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳

تجلیل از پزشک معتمد جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد

تجلیل از پزشک معتمد جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد در روز پزشک فلاحی دوست سرپرست جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد:دوران مقابله با کویید۱۹ برگ زرینی از همکاری جمعیت هلال احمر وکادر درمان است که همیشه در ذهن ها خواهد ماند. به مناسبت روز پزشک ازپزشک معتمدجمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد به گزارش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80274
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵

کرونا :

تجلیل از پزشک معتمد جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد

تجلیل از پزشک معتمد جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد در روز پزشک

فلاحی دوست سرپرست جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد:دوران مقابله با کویید۱۹ برگ زرینی از همکاری جمعیت هلال احمر وکادر درمان است که همیشه در ذهن ها خواهد ماند.

به مناسبت روز پزشک ازپزشک معتمدجمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد کاظم فلاحی دوست سرپرست این جمعیت با اهدای لوح سپاسی از پزشک معتمد جمعیت هلال احمر استان تقدیر و تشکر کرد.

دراین مراسم فلاحی دوست ضمن تشکر از خدمات داوطلبانه و عامل المنفعه پزشک معتمد جمعیت هلال احمر ، گفت: از دوماه آخر سال ۱۳۹۸ تاکنون به دلیل شیوه ویروس کویید۱۹ شاهد تلاش ها ،جانفشانی ها و فعالیت های جهادی جامعه پزشکی و کادر درمان بوده ایم که هنوز که هنوز است درگیر ارائه خدمات در این خصوص به مردم عزیز ایران اسلامی در کنار اقدامات همیشگی ومعمول این جان برکفان هستیم لذا پزشکان عزیز داوطلب وپرسنل جمعیت هلال احمر نیز که در این جبهه با سربلندی و کوشش ، دلسوزی و مشارکت خوبی که در برنامه های جمعیت هلال احمر و خدمات مطلوبی که به بیماران و نیازمندان ارائه داده ایم سهم عمده ای دارند شایسته هرگونه تقدیر و سپاسی هستند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد اعلام داشت کمکهای حمایتی جمعیت به نیازمندان و بیماران ومتاثرین از کویید۱۹ و اجرای طرح نفس و انجام اقدامات در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی ویژه این دوران برگ زرینی از همکاری جمعیت هلال احمر وکادر درمان است که همیشه در ذهن ها خواهد ماند.

دو یادواره شهدای صنعت نفت و صنعت معدن در گچساران برگزار شد
دنبال کنید

در ادامه این برنامه با اهدای لوح سپاسی از سوی کاظم فلاحی دوست از زحمات دکتر عبادی پزشک معتمد وپرسنل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi