جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمار پایین عضویت فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در صندوق اعتباری هنر/ درخواست از مدیرعامل صندوق اعتباری هنر

به گزارش کرونا از یاسوج، امین درخشان در نشست صمیمی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اصحاب رسانه، هنر و رسانه به ظرفیت‌های استان اشاره و اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر سال گذشته میزبان دو اثر سینمایی از این استان بود، همچنین در حوزه کاریکاتور و عکس هنرمندان استان دارای رتبه جهانی هستند و در عرصه‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80232
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

آمار پایین عضویت فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در صندوق اعتباری هنر/ درخواست از مدیرعامل صندوق اعتباری هنر

به گزارش کرونا از یاسوج، امین درخشان در نشست صمیمی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اصحاب رسانه، هنر و رسانه به ظرفیت‌های استان اشاره و اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر سال گذشته میزبان دو اثر سینمایی از این استان بود، همچنین در حوزه کاریکاتور و عکس هنرمندان استان دارای رتبه جهانی هستند و در عرصه‌های مختلف خوشنویسی رسانه، قرآن و نمایش حرف‌هایی برای گفتن داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیگر ظرفیت‌های هنری، فرهنگی و رسانه‌ای افزود: علی‌رغم این همه ظرفیت آمار و ارقام استان در سبد صندوق هنر پایین است.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه محرومیت‌زدایی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توجه به مناطق کم‌برخورداری مثل کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم شرایطی که برای عضویت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در پایتخت در نظر گرفته شده برای این استان تسهیل شود تا هنرمندان و اصحاب رسانه بتوانند از ظرفیت بی‌شمار این صندوق استفاده کنند.

درخشان با بیان اینکه بیمه، مسکن، مشکلات معیشتی مهمترین مشکلات اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است،گفت: انجمن‌های صنفی در حوزه فرهنگی، هنری و رسانه‌ها در ایام بیماری کرونا ضررهای زیادی دیدند که از فعالان این حوزه حمایت شود.

وی با تاکید بر اینکه فعالان قرآنی استان را دریابید، افزود: تعداد فعالان رسانه‌های استان زیاد هستند که شرایط برای برخورداری اصحاب رسانه از سبد حمایتی تسهیل شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi