چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

سازمان عشایر سریعا برای حل مشکلات عشایر اردل، فارسان، کیار، وکوهرنگ اقدام کند/ افتتاح کارخانه تولید آب معدنی جونقان و آب انگور ناغان در ماه های آتی

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار، وکوهرنگ در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده کارخانه تولید آب معدنی جونقان و آب انگور ناغان در ماه های آتی افتتاح می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80197
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

سازمان عشایر سریعا برای حل مشکلات عشایر اردل، فارسان، کیار، وکوهرنگ اقدام کند/ افتتاح کارخانه تولید آب معدنی جونقان و آب انگور ناغان در ماه های آتی

قدرت الله حمزه در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: متاسفانه خسارات زیادی در سیل اخیر به استان چهارمحال و بختیاری وارد شد و عموم مردم استان با بحران آب آشامیدنی مواجهه شدند همچنین عشایر، کشاورزان و … خسارات زیادی را متحمل شدند.

وی افزود: بنابراین باید حل مسائلی که سیل برای مردم ایجاد کرده را باید در اولویت قرار داد و از همان ابتدا مدیران استانی اقدامات جهادی را برای حل مشکلات انجام دادند اما حجم خسارات بیش از این بوده که مسئولان استانی بتوانند آنها را مرتفع کنند لذا میطلبد که مسئولان کشوری برای جبران خسارات وارد میدان عمل شوند خوشبختانه وزیر کشور و معاون اجرایی به صورت میدانی حضور پیدا کردند و از مناطق سیل زده بازدیدی داشتند تا میزان خسارات برآورد شود و اقداماتی صورت گیرد.

سازمان مدیریت بحران برای حل مشکل آسیب دیدگان سیل وارد میدان عمل شود

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در سیل اخیر شیلات و کشاورزی استان نابود شد و متاسفانه زمینه اشتغال هم در حقیقت از بین رفت و برخی ها نیز بیمه نبودند که میطلبد سازمان بحران و دولت پای کار بیایند این خسارات را جبران کنند و البته باید از وزیر نیرو تشکر کرد چرا که در منطقه حضور پیدا کردند و اقداماتی در جهت تامین آب انجام دادند اگرچه مردم چندین روز با مشکل مواجهه شده بودند و انشاالله ظرف روزهای مشکل آب شرب استان به کلی حل می شود.

واگذاری زمین رایگان به متقاضیان راهکار برون رفت از بحران مسکن
دنبال کنید

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار، وکوهرنگ در مجلس بیان کرد: آنچه که لازم است تذکر بدهم این بوده که سازمان عشایر باید به داد عشایر منطقه برسد چرا که نزدیک می شویم به فصل سرما و نباید دچار بحران شوند بالاخره انتظار می رود این عزیزان پای کار بیایند.

وی گفت: در سیل اخیر ثابت شد که برخی از زیرساخت ها وجود ندارد مثلا برای آب پیش بینی نشده بود که باید چه کاری انجام داد و البته در بحث جاده ها هم به همین شکل است اما مجمع نمایندگان از همان ابتدا که وارد مجلس شدند مسئله آب را در اولویت گذاشتند و اقدامات مطلوبی هم صورت گرفت.

افتتاح کارخانه تولید آب انگور ناغان تا پایان سال

حمزه عنوان کرد: استان چهارمحال و بختیاری در موضوع اشتغالزایی ضعیف است و پیگیری هایی صورت گرفته است تا در حوزه انتخابیه سرمایه گذارانی وارد شوند و اقداماتی را انجام دهند همچنین در بحث صنعت هم زیرساخت های لازم را نداشتم مثلا به عنوان نمونه شهرستان اردل با قدمتی طولانی فاقد شهرک صنعتی است و خوشبختانه ساخت شهرک صنعتی اردل را در دستور کار قرار دادیم و پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی داشته است و احتمال می رود تا پایان سال به بهره برداری می رسد تا سرمایه گذار وارد کار شود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای ساخت شهرک صنعتی در شهرستان های دیگر هم اقدامات خوبی صورت گرفته است تا اینکه همه شهرهای حوزه انتخابیه دارای شهرک صنعتی باشند و سرمایه گذاران بتوانند برای سرمایه گذاری وارد منطقه شوند.

ضرورت تقویت هر چه بیشتر پیام رسان های داخلی و رفع نقص آنتن دهی در حوزه انتخابیه
دنبال کنید

وی بیان کرد: در شهر جونقان کارخانه تولید آب معدنی در حال احداث است که امیدوارم در ماه های به بهره برداری برسد و زمینه اشتغالزایی را فراهم می کند همچنین کارخانه داروسازی هم در حال احداث است و کارخانه تولید آب انگور ناغان احتمالا تا پایان سال افتتاح می شود و زمینه اشتغالزایی فراهم می شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi