یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اربعین رسانه پرقدرت حادثه عاشورا است

به گزارش کرونا از بجنورد، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل استانداری خراسان‌شمالی، حسن ناهیدی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار کرد: اربعین رسانه پر قدرت حادثه عاشورا است لذا از این ظرفیت نهفته و بالقوه باید در راستای بیان ظرفیت نظام شیعه استفاده کرد. وی گفت: اربعین بستر ساز رسیدن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80156
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

کرونا :

اربعین رسانه پرقدرت حادثه عاشورا است

به گزارش کرونا از بجنورد، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل استانداری خراسان‌شمالی، حسن ناهیدی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار کرد: اربعین رسانه پر قدرت حادثه عاشورا است لذا از این ظرفیت نهفته و بالقوه باید در راستای بیان ظرفیت نظام شیعه استفاده کرد.

وی گفت: اربعین بستر ساز رسیدن به تمدن اسلامی است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه موضوع سلامت، امنیت و ایمنی زائران اربعین حسینی حائز اهمیت است، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی استان متناسب با آن باید وظایف خود را به درستی انجام دهند.

ناهیدی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم اربعین کار مصرفی، مقطعی و کوتاه مدت نیست، تصریح کرد: برگزاری اربعین حسینی زیر ساختی برای ماندگار شدن و استمرار آن است زیرا از عاشورا تا اربعین منطق حق بیان شد که این منطق باید تداوم یابد.

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi