جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزئیات خسارت سیل در کهگیلویه و بویراحمد/ کشاورزی با ۴۲۰۰ میلیارد تومان در صدر

به گزارش کرونا از یاسوج، علیرضا نیکروز مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت استان در سیل اخیر اظهار کرد: به‌رغم اینکه چنین سابقه‌ای در بارش‌ها نداشتیم اما به برکت حرکت جهادی و همکاری مردمی وضعیت بهتری نسبت به سایر استان‌های کشور داشتیم هرچند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80039
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

جزئیات خسارت سیل در کهگیلویه و بویراحمد/ کشاورزی با ۴۲۰۰ میلیارد تومان در صدر

به گزارش کرونا از یاسوج، علیرضا نیکروز مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت استان در سیل اخیر اظهار کرد: به‌رغم اینکه چنین سابقه‌ای در بارش‌ها نداشتیم اما به برکت حرکت جهادی و همکاری مردمی وضعیت بهتری نسبت به سایر استان‌های کشور داشتیم هرچند که پس از سیستان و بلوچستان بیشترین بارندگی ها مربوط به استان ما بود.

وی گفت: از همه ظرفیت‌های استان برای مقابله با سیل استفاده کردیم هر چند امکانات ما نسبت به سایر استان‌های کشور کمتر بود اما به دلیل همکاری مسؤولان و همراهی مردم هیچگونه تلفات انسانی در این سیل نداشتیم.

این مسؤول در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: بیشترین خسارت‌های وارده به استان ما در حوزه کشاورزی بود و در سایر بخش‌ها و زیرساخت‌ها نیز خسارات زیادی به استان ما وارد شد.

نیکروز عنوان کرد: حضور میدانی استاندار در سیل اخیر همچنین معاون امور عمرانی که در همه نقاط استان حضور یافتند باعث شد تا کهگیلویه و بویراحمد در سیلاب اخیر نسبت به ۲۴ استان دیگر کشور وضعیت بهتری داشته باشد.

وی به یکی از موارد مهم اشاره کرد و افزود: معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که خود در سیل خوزستان مسؤولیت داشت دستور به صدور پیامک به‌طور گسترده در استان کرد که همین موجب شد تا مردم هوشیاری بیشتری داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خسارت‌ها به بخش کشاورزی بسیار بالا بوده است، اضافه کرد: در زمینه باغات و شیلات خسارات زیادی به استان وارد شد که سر جمع ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خسارات مربوط به بخش کشاورزی استان بود.

تعویض مخازن فرسوده تاکسی های دوگانه سوز در ایلام
دنبال کنید

نیکروز خاطرنشان کرد: در حوزه آبفا ۱۲۲ میلیارد تومان، راهداری ۱۴۹ میلیارد تومان، محیط‌زیست ۸۰۰ میلیون تومان، راه‌ها ۲۹۳ میلیارد تومان، بخش شهری ۱۹۸ میلیارد تومان و در راه های عشایری ۲۵۶ میلیارد تومان خسارت دیدیم.

وی به سر جمع خسارات سیل اشاره کرد و گفت: جمعا ۶ هزار میلیارد تومان خسارت به استان وارد شد.

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi