جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آتش سوزی در کوه لار و کوه عنا

آتش سوزی در کوه لار و کوه عنا گرامی فرماندار باشت گفت: امروز چهارشنبه ساعت ۱۲ تماسی داشتیم مبنی بر آتش سوزی در کوه لار(روبروی گو مورد) ، بلافاصله اطلاع رسانی لازم به دستگاههای عضو کمیته بحران و ادارات شهرستان انجام گرفت. فرماندار باشت افزود: از ۲مسیر جهت مهار اتش حرکت کردیم ،ادارات منابع طبیعی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79911
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

کرونا :

آتش سوزی در کوه لار و کوه عنا

آتش سوزی در کوه لار و کوه عنا

گرامی فرماندار باشت گفت: امروز چهارشنبه ساعت ۱۲ تماسی داشتیم مبنی بر آتش سوزی در کوه لار(روبروی گو مورد) ، بلافاصله اطلاع رسانی لازم به دستگاههای عضو کمیته بحران و ادارات شهرستان انجام گرفت.

فرماندار باشت افزود: از ۲مسیر جهت مهار اتش حرکت کردیم ،ادارات منابع طبیعی و محیط زیست ازمسیر جاده هزیم میانه با پیاده روی ۴ساعته به محل اتش رسیدن و تعدادی از نیروهای بسیج و گردان امام حسین (ع) و بخشداری مرکزی و فرمانداری از جاده کوه لار و گو مورد به کمک دوربین شکاری محل اتش را رصد و سپس تماسهای لازم با استاندار محترم ، مدیران کل بحران ک منابع طبیعی جهت پشتیبانی انجام گرفت .

گرامی فرماندار باشت با اشاره به آتش سوزی در کوه عنا گفت: بلافاصله تماسی داشتیم مبنی بر اتش سوزی کوه عنا، که الحمدلله با حضور به موقع یگان حفاظت منابع طبیعی استان ، و نیروهای گردان ۴۸۴ و نیروهای مردمی با مدیریت بخشدار بوستان مهار گردید.

گرامی در ادامه افزود: سپس با حضور در فرمانداری و ملحق شدن مدیران کل بحران و منابع طبیعی آقایان نیک روز و جاوید بخت و نیروهای منابع طبیعی استان تصمیم بر این شد که به کمک نیروهای مهار اتش در کوه لار برویم .

وی بیان داشت: مجدد به سمت کوه لار (گو مورد) حرکت ، و در نهایت قریب ۲۰ نیرو از طرف گو مورد به همراهی حاج نیک روز مدیرکل بحران ،جاوید بخت مدیرکل منابع طبیعی و بخشدار مرکزی مهندس ظفری ساعت ۲۲ به طرف محل اتش حرکت ، ضمن آرزوی سلامتی برای این عزیزان امید است تا فردا صبح آتش مهار شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi