دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسائل استان فارس، نیازمند نگاهی قاطع و محکم و مبتنی بر نیازهای اساسی استان است

نماینده مردم شیراز در مجلس در نشست با جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان فارس گفت: در مسایل استان عقل حکم می‌کند که نگاهمان قاطع و محکم و مبتنی بر نیازهای اساسی استان باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79755
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

مسائل استان فارس، نیازمند نگاهی قاطع و محکم و مبتنی بر نیازهای اساسی استان است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان و عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در نشست با جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی فارس با اشاره به رویکرد نمایندگان از ابتدای مجلس یازدهم تاکنون، گفت: از ابتدای تشکیل مجلس یازدهم به دنبال انجام چند پروژه بزرگ برای استان فارس بودیم تا عقب ماندگی های این استان تا حدودی جبران شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در این راستا چند ابرپروژه همچون خط انتقال آب از خلیج فارس به استان، تکمیل و راه‌اندازی آزادراه‌ها و بزرگ راه‌ها، انتقال خط فرآورده‌های نفتی، تکمیل خطوط ریلی را در دستور کار قرار دادیم.

عزیزی ادامه داد: بنده به این نتیجه رسیده‌ام که عقب ماندگی‌های فارس بدون ایجاد زیرساخت‌های بزرگ قابل جبران نیست و انجام کارهای سطحی و کم اثر نمی تواند این عقب ماندگی را جبران کند.

عزیزی بیان کرد: برای انجام پروژه های مذکور، جلسات متعددی با وزرا، مدیران ستادی و حتی رییس جمهور و رئیس مجلس برگزار کردیم تا حداقل ذهنیت آنها را در خصوص عقب ماندگی های مفرط فارس آماده کنیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: گرفتن موافقت نامه‌ها از مرکز، یک قسمت کار بود و انجام آن در استان قسمت دیگر کار که باید گفت این قسمت دوم بدون حضور مدیران کارآمد، شجاع و توانمند که بتوانند در لحظات سخت، تصمیمات بزرگ بگیرند، غیر ممکن می نمود.

وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده مدیران ضعیف، بی انگیزه و ناتوان قادر به انجام کارهای بزرگ نیستند و ما برای کارهای بزرگی که اشاره شد نیازمند مدیرانی قوی و تصمیم گیر هستیم.

کمبود فضای آموزشی به طور کاملا محسوس در محلات و دلیجان وجود دارد
دنبال کنید

عزیزی تاکید کرد: در مسائل استان عقل حکم می‌کند که نگاهمان قاطع و محکم و مبتنی بر نیازهای اساسی استان باشد و مدیری که نتواند خود را با این شرایط وفق دهد، به درد فارس نمی خورد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi