شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تسریع در پروژه انتقال آب کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان کرمان گفت: در خواست داریم پروژه انتقال آب کرمان تسریع شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79504
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

ضرورت تسریع در پروژه انتقال آب کرمان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده مردم کرمان و راور و عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان کرمان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه در ۲۲ بهمن ماه سال جاری انتقال آب از خط لوله خلیج فارس به شهر کرمان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در خواست داریم پروژه انتقال آب کرمان تسریع شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با انتقاد از اینکه تاکنون خسارات سرمازدگی و سیل در استان کرمان جبران نشده است و درخواست کرد که اقدام سریع انجام شود، گفت: تاکنون حتی یک ریال برای بیمه باغداران پرداخت نشده و برای خسارت سرمازدگی هیچ اقدامی نشده است.

وی با بیان اینکه امروز بخش کشاورزی در کرمان و راوربا چالش جدی مواجه است، افزود: موضوع بعدی تعرفه برق چاه‌های کشاورزی است که کشاورزان را با مشکل جدی مواجه کرده است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه اختیار تبصره ۵ ماده ۱۴ قانون شورای معادن به استانداران داده شود، گفت: سال گذشته استان کرمان ۱۱ هزار میلیارد تومان حقوق دولتی پرداخت کرده که ۱۵ درصد آن به کرمان برگشت داده نشد.

وی با بیان اینکه از ۱۱ هزار میلیارد تومان حقوق دولتی معادن ۲ درصد هم به استان برنگشته است، افزود: براساس برآوردها امسال پورابراهیمی حدود ۱۵ میلیارد تومان این حقوق باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه حاشیه نشینی در کرمان معضلی است وضعیت همه محلات حاشیه‌ای کرمان خوب نیست، بیان کرد: طرح جامع بنیاد مسکن باید اجرایی شده و در خواست داریم ساماندهی ۱۰۰ هزار نفر در حاشیه شهر کرمان مانند چابهار و سایر مناطق کشور انجام شود./

افتتاح زمین چمن مصنوعی دهکهان از اعتبارات وزارت نفت
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi