جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

توهین به شعور مردم و اقدام قاطع دادستانی در یاسوج/آقای مدیر؛ اقدام عملیاتی این گونه معنا می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، اگرچه استان کهگیلویه و بویراحمد استانی محروم است و علیرغم بسیاری از ظرفیت‌های بی‌نظیر از قافله توسعه عقب مانده اما گاهی با حرکت های ریشه دار، جهادی، عملیاتی و مستمر می توان بر بسیاری از معضلات استان غلبه کرد همانند آنچه که معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79489
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

توهین به شعور مردم و اقدام قاطع دادستانی در یاسوج/آقای مدیر؛ اقدام عملیاتی این گونه معنا می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، اگرچه استان کهگیلویه و بویراحمد استانی محروم است و علیرغم بسیاری از ظرفیت‌های بی‌نظیر از قافله توسعه عقب مانده اما گاهی با حرکت های ریشه دار، جهادی، عملیاتی و مستمر می توان بر بسیاری از معضلات استان غلبه کرد همانند آنچه که معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در یک حرکت عملیاتی از خود نشان داد.

شاهد بودیم که بر سر خیابان ها و چهارراه ها و معابر و در همه نقاط شهرهای استان به ویژه یاسوج میوه فروشان دوره گرد و حتی برخی مغازه ها بر روی تابلوی خود عبارات نیم کیلویی را در معرض دید عموم گذاشته بودند عباراتی مثل هندوانه نیم کیلو ۳۰۰۰ تومان!!! انار نیم کیلو ۱۵ هزار تومان!!! انگور نیم کیلو ۲۰ هزار تومان و….. که فی‌الواقع حرکتی بسیار ناموزون، زشت و توهین به شعور مردم استان بود.

مردمی که به امید قیمت مناسب از خودروهای خود پیاده می شدند و دست آخر مایوس و ناامید و خجالت زده در مقابل زن و فرزند راه خود را می گرفتند و می رفتند و البته در بعضی از مواقع کار به مشاجره و برخورد فیزیکی و هتک حرمت مردم توسط میوه فروشان می‌رسید و این گونه عزت مردم استان زیر سوال می‌رفت.

توهین به شعور مردم و اقدام قاطع دادستانی در یاسوج/آقای مدیر؛ اقدام عملیاتی این گونه معنا می‌شود 3

این اقدام زشت و ناپسند چند سالی در استان و در مرکز آن شهر یاسوج ادامه داشت تا اینکه دادستانی وارد عمل شد و در یک حرکت ضربتی این اقدام زشت و ناپسند در شهر یاسوج جمع شد و اکنون مردم رضایت خاطر از این اقدام خوب و فرهنگ سازی زیبا توسط دادستانی مرکز استان دارند.

زنگ هشدار خیز دوباره کرونا در اصفهان به صدا درآمد
دنبال کنید

این اقدام دادستانی نشان داد که خواستن توانستن است و می‌توان با اقداماتی عملیاتی، جهادی و پیگیرانه و مستمر بسیاری از عادات ناپسند را از سطح استان جمع کرد که نمونه‌ای از آن عبارات نیم کیلویی های زشت و ناموزون از سطح معابر و خیابان ها و مغازه ها و خودروهای دوره گرد بود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi