جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۵ نفر در یک استخر کشاورزی در تایباد غرق شدند

به گزارش خبرگزای فارس از مشهد، سید علی حسینی رییس ایستگاه آتش نشانی تایباد بیان کرد: پنج نفر از شهروندان تایباد امروز در یک استخر کشاورزی در فاصله ۲۰ کیلومتری این شهر غرق شدند. تیم های آتش نشانی و امداد بلافاصله به محل اعزام شدند و پیکرهای غرق شده را از آب بیرون کشیدند. وی خاطر نشان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79459
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

کرونا :

۵ نفر در یک استخر کشاورزی در تایباد غرق شدند

به گزارش خبرگزای فارس از مشهد، سید علی حسینی رییس ایستگاه آتش نشانی تایباد بیان کرد: پنج نفر از شهروندان تایباد امروز در یک استخر کشاورزی در فاصله ۲۰ کیلومتری این شهر غرق شدند. تیم های آتش نشانی و امداد بلافاصله به محل اعزام شدند و پیکرهای غرق شده را از آب بیرون کشیدند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود اقدامات اورژانسی و پزشکی متاسفانه احیای این افراد بی نتیجه ماند و آنان جان خود را از دست دادند.

رییس ایستگاه آتش نشانی تایباد تصریح کرد: بررسی های اولیه نشان می دهد که ابتدا یک نفر از قربانیان برای شنا به این استخر می رود که غرق می شود و چهار نفر دیگر برای کمک به وی وارد استخر می شوند و بقیه نیز به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا جان می‌بازند.

حسینی افزود: سه تن از جانباختگان نوجوان و ۲ نفر دیگر میانسال بوده و با هم رابطه خویشاوندی داشته اند، در حال حاضر پیکر این افراد برای بررسی های تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل شده است.

انتهای پیام/ 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi