جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

توضیحات آبفا در خصوص رفع مشکل آب دیشموک کهگیلویه

به گزارش کرونا بعد از گذشت چند روز از بارندگی های شدید مونسون تلاش برای رفع مشکلات به وجود آمده در حوزه آب، راه، کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد. اسفندیار برخه در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پس از چندین شبانه روز تلاش و زحمات طاقت فرسای کارکنان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79435
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

توضیحات آبفا در خصوص رفع مشکل آب دیشموک کهگیلویه

به گزارش کرونا بعد از گذشت چند روز از بارندگی های شدید مونسون تلاش برای رفع مشکلات به وجود آمده در حوزه آب، راه، کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

اسفندیار برخه در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پس از چندین شبانه روز تلاش و زحمات طاقت فرسای کارکنان خدوم آبفا و با نصب دو دستگاه الکتروپمپ ۷۳ و ۱۱۰ کیلووات در محل ایستگاه های پمپاژ آب شرب بیسیتون و فارتق، ایستگاه های مذکور وارد مدار بهره برداری شدند.

توضیحات آبفا در خصوص رفع مشکل آب دیشموک کهگیلویه 3

وی بیان کرد: مشکل کاهش فشار شبکه آبرسانی و قطعی آب که از چند روز پیش بوجود آمده بود با تلاش نیروهای عملیاتی آبفا و پس از زحمات فراوان مرتفع شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بارندگی و سیل شدید، ایجاد مشکل در منابع تامین آب و نوسانات برق در ایستگاه های پمپاژ، علل اصلی ناپایداری و قطعی آب ایجاد شده در شبکه آب شرب این شهر و روستاهای بخش چاروسا بود.

برخه عنوان کرد: جا دارد از صبر و حوصله مردم شهر دیشموک و تعدادی از روستاهای بخش چاروسا، و مطالبه گران مردمی بویژه سازمان مردم نهاد و تلاش همکاران آبفا تقدیر و تشکر کرد.

 وی گفت: از بازدید میدانی و حضور امام جمعه، بخشدار، شورای اسلامی دیشموک و فرماندار کهگیلویه و مسئولین و هیئت های همراه کننده که از نزدیک زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای کارکنان آبفا را مشاهده و حضورشان موجبات تجدید روحیه و قوت قلبی برای همکاران این دستگاه بود، تشکر می کنم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویداحمد خاطرنشان کرد: ضروری است مشترکین نسبت به صرفه جویی در مصرف آب و همچنین تعبیه و نصب مخزن ذخیره آب خانگی اقدام نمایند تا در چنین مواقعی با مشکل مواجه نشوند.

انتقاد اعضای شورای شهر بهمئی از عدم پرداخت حق آلایندگی/قول فرماندار به اعضای پارلمان شهری
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi