دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پلمپ 3 واحد نانوایی متخلف در بهمئی / مردم تخلفات نانوایی‌ها را گزارش دهند

به گزارش کرونا از بهمئی گشت مشترک بازار شهر لیکک با حضور مدیر و بازرسان ، رئیس تعزیرات ، اتاق اصناف ، اماکن نیروی انتظامی انجام گرفت. رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی گفت: طبق بازرسی‌های مکرر در سطح بازار ، با اصناف و نانوایی‌های متخلف برخورد و جریمه نقدی صورت گرفت. ارسلان عباسی گفت: در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79301
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

پلمپ 3 واحد نانوایی متخلف در بهمئی / مردم تخلفات نانوایی‌ها را گزارش دهند

به گزارش کرونا از بهمئی گشت مشترک بازار شهر لیکک با حضور مدیر و بازرسان ، رئیس تعزیرات ، اتاق اصناف ، اماکن نیروی انتظامی انجام گرفت.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی گفت: طبق بازرسی‌های مکرر در سطح بازار ، با اصناف و نانوایی‌های متخلف برخورد و جریمه نقدی صورت گرفت.

ارسلان عباسی گفت: در راستای تنظیم بازار برحسب وظایف محوله و برای رضایت مردم روزانه بصورت سه شیفت از نانوایی ها و دیگر اصناف بازرسی و نظارت می‌شود و در این بازرسی‌ها با متخلفین برخورد قاطع صورت گرفته و طبق دستورالعمل جدید با دستور قاطع اداره تعزیرات واحدهای متخلف پلمپ خواهند شد.

وی ادامه داد: در ادامه این بازرسی‌ها و طبق دستورالعمل، ۱۴ واحد بازرسی بود ۱۱ واحد نانوایی جریمه نقدی ، ۳ واحد دیگر پلمپ شدند.

عباسی ادامه داد: بازرسی‌ها با جدیت و در تمامی ایام هفته بصورت گشت مشترک ادامه خواهد داشت و برای جلب رضایت مردم و جلوگیری از تضییع حقوق آنها اعمال قانون خواهد شد.

وی در پایان از همه شهروندان عزیز خواست ،با مشاهده کوچکترین تخلف در اسرع وقت گزارش داده و با اداره تعزیرات و اتاق اصناف همکاری کنند گفت: این گزارشات محرمانه خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی در این خصوص گفت: با تشدید بازرسی‌ها در ۲هفته اخیر آن‌هم به صورت سه شیفت ، با نانوایی های متخلف برخورد و جریمه نقدی صورت گرفته است.

خدا خواست جهانیانی در ادامه گفت: با ارائه دستورالعمل جدید تعزیرات حکومتی ، پلمپ در کنار جریمه نقدی در انتظار نانوایی داران متخلف خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف تاکیدکرد: تا قبل از این دستورالعمل بعد از هر ۳ بار جریمه نقدی اقدام به پلمپ نانوایی یا مغازه صورت می‌گرفت اما اکنون با صدور این دستورالعمل با اولین تخلف علاوه بر جریمه نقدی پلمپ واحد بصورت قطعی در دستور کار خواهد بود.

کارناوال جهادی در منطقه عشایری سرگچینه/ دلجویی و امدادرسانی به 200 خانوار عشایری+عکس
دنبال کنید

جهانیانی در خصوص تغییر ساعت کاری نانوایی های شهر لیکک گفت: با تغییر ۱ساعته زمان کاری نانوایی ها ،سعی در رضایت هرچه بیشتر آنها در جهت ارائه کیفی نان برای مصرف کننده داشتیم که خوشبختانه این موضوع مورد رضایت شهروندان نیز قرار گرفت.

وی در ادامه گفت : با بازرسی‌های صبح ، ظهر و عصر آن هم به صورت سرزده و برخورد با متخلفین شاهد بهتر شدن کیفیت و وزن چانه ها در نانوایی‌های شهر هستیم البته که نیاز به بازرسی بیشتر تا نتیجه مطلوب وجود دارد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi