یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اسکله های صیادی آبادان و چوئیده لایروبی شوند

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با تامین اعتباری به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، اسکله های صیادی آبادان و چوئیده لایروبی شوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78946
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

اسکله های صیادی آبادان و چوئیده لایروبی شوند

سید محمد مولوی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا نشستی با رئیس سازمان شیلات داشتم که در این دیدار اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی جهت تکمیل اسکله صیادی آبادان در فاز اول اختصاص یافت.

وی افزود: همچنین در این نشست مقرر گردید با تامین اعتباری به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، اسکله های صیادی آبادان و چوئیده لایروبی شوند و مقرر گردید موضوعات اساسی مجتمع پرورش میگو چوئیده در دستور کار سازمان شیلات قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با تلاش های انجام شده و دیدارها و گفت و گوهایی که انجام گرفت جاده شیلات اروند کنار تسطیح و بهسازی شد همچنین با رایزنی هایی که صورت پذیرفته بود مرکز جهادکشاورزی خضرنبی(ع) تجهیز و راه اندازی می شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس اظهار کرد: با تلاش های انجام گرفته ۵ دستگاه آب رو لوله ای با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان در کند رو مینوحی نصب و راه اندازی می شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi