پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستور عین‌اللهی برای اعزام هیاتی به منظور بررسی وضعیت بیمارستان نیمه‌کاره نصرآباد

نماینده مردم تربت جام در مجلس از دستور عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اعزام هیاتی به منظور بررسی وضعیت بیمارستان نیمه کاره نصرآباد خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78844
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

دستور عین‌اللهی برای اعزام هیاتی به منظور بررسی وضعیت بیمارستان نیمه‌کاره نصرآباد

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در تشریح نشست اخیرش با بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان ایشان در هیات رئیسه، گفت: در این نشست آخرین وضعیت بیمارستان نیمه کاره نصرآباد و بودجه دانشگاه علوم پزشکی مطرح و بررسی شد.

وی افزود: پس از بحث و گفت و گوهای صورت گرفته با دستور وزیر، هیاتی برای بررسی بیمارستان نیمه کاره نصر آباد طی روزهای آتی اعزام می شود تا تصمیم لازم برای تکمیل این پروژه در بودجه پیشنهادی دولت پس از گزارش هیات لحاظ شود.

رحیمی‌جهان‌آبادی یادآور شد: وزیر بهداشت در مورد استقلال بودجه دانشکده علوم پزشکی تربت جام و تامین سهمیه اختصاصی دارو و اعتبارات دستورات لازم را به معاونت مربوطه دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: همچنین در این نشست ضرورت تجمیع مدیریت بهداشت و درمان هر ۴ شهرستان حوزه انتخابیه زیر نظر تربت جام و تفکیک باخرز و تایباد از مشهد را مطرح کردم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi