پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

جان دوباره تولید و اشتغال در دل خودروسازی فردا

نماینده مردم بروجرد در مجلس در مراسم افتتاحیه خودروسازی فردا در جمع خبرنگاران، گفت: شرکت «خودروسازی فردا» در شهرستان بروجرد پس از چندین سال توقف فعالیت خود را آغاز کرد است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78672
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

جان دوباره تولید و اشتغال در دل خودروسازی فردا

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛  فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه خودروسازی فردا در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از مشکلات ما در حوزه کشاورزی، نبود آب کافی برای کاشت محصولات است؛ لذا برای جبران این مسئله به سراغ سرمایه گذاران می‌رویم و از آنها استمداد می‌طلبیم.

وی یادآور شد: هرکس بخواهد چرخی را بچرخاند با او هم صدا می‌شویم و سرمایه گذاران را جمع می‌کنیم تا چرخی از کارخانه‌ای بچرخد و مشکلی از مشکلات استان کم شود .

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدا را شاکرم که مردم بروجرد به نماینده خود اعتماد کرده و توانستیم امید را به این شهر برگردانیم، ادامه داد: هنر کار کردن این است که با مردم بمانیم و در خدمت جامعه باشیم، زیرا استقلال اقتصادی جامعه مهم است و با حمایت از تولید و ایجاد اشتغال باید از مرز و بوم خود دفاع کنیم و از آنجا که این واحد تولیدی در گذشته درگیر مشکلات حقوقی، مالی و… بود، هیچ کس به موضوع ورود نمی‌کرد اما با جسارت به موضوع ورود کرده و بعد از رفع مشکلات امروز خط تولیدش آغاز شد.

مقصودی با بیان اینکه با توقف فعالیت خطوط تولید در این واحد تولیدی حدود ۳ هزار میلیارد سرمایه بلااستفاده مانده بود، اظهار کرد: با دعوت از مسئولان از جمله رئیس جمهور و شرح مشکلات دو کارخانه کاشی سازی سامان و شرکت «خودروی فردا»، مشکلات این واحد تولیدی بررسی و دستورات لازم صادر شد.

تسریع در حل مشکلات درمانی تامین اجتماعی استان همدان
دنبال کنید

وی با اشاره به اینکه انسان سیاسی نیستم، اذعان داشت: سیاست من عین دیانت من است هرچند صرفا با کار جهادی گفتن و عمل نکردن نتیجه‌ای عایدمان نمی‌شود، خدا را سپاسگزارم که هدف اولم به بار نشست و از این پس به سراغ پروژه سامان کاشی خواهم رفت .

مقصودی در پایان افزود: از رئیس جمهور، استاندار، رئیس دادگستری استان و نیروی انتظامی و از همه کسانی که مرا در این راه سخت کمک کرده و تنهایم نگذاشته‌اند تشکر می‌کنم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi