شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعالیت‌های پروژه مهر کهگیلویه و بویراحمد با قوت دنبال می‌شود/ معرفی فعال‌ترین کمیته پروژه مهر

به گزارش کرونا از یاسوج، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در دومین نشست ستاد پروژه مهر این استان اظهار کرد: کمیته توجیه،تبلیغات و اطلاع رسانی فعال‌ترین کمیته در بین کمیته‌های هفتگانه پروژه مهر در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد. وی گفت: پوشش خبری مناسب با هدف آشنا کردن دانش آموزان و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78410
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

فعالیت‌های پروژه مهر کهگیلویه و بویراحمد با قوت دنبال می‌شود/ معرفی فعال‌ترین کمیته پروژه مهر

به گزارش کرونا از یاسوج، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در دومین نشست ستاد پروژه مهر این استان اظهار کرد: کمیته توجیه،تبلیغات و اطلاع رسانی فعال‌ترین کمیته در بین کمیته‌های هفتگانه پروژه مهر در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

وی گفت: پوشش خبری مناسب با هدف آشنا کردن دانش آموزان و اولیا از نحوه ثبت نام، هماهنگی برای ارسال پیام وزیر ،مدیر کل استان و روسای مناطق تابع از طریق سایت به مدارس، تشکیل جلسات هفتگی و پی‌گیری نحوه اطلاع رسانی به معلمان و اولیای دانش‌آموزان در خصوص ساماندهی نیروی انسانی ، وضعیت ثبت نام ، توجیه آیین نامه های جدید ارسالی از جمله دلایل انتخاب و معرفی این کمیته به عنوان کمیته فعال است.

 محمد جمالی آرند  هدف از اجرای پروژه مهر در استان،شهرستان‌ها و مناطق تابع را ایجاد تحولی نوین در نگرش دانش آموزان نسبت به محیط درس و مدرسه و لحظه شماری آنان برای بازگشایی مدارس دانست و افزود: کمیته‌های مختلف با همکاری مدیران مدارس باید بر اساس وظایف محولّه در شاداب سازی مدارس به نوعی اقدام موثری انجام دهند تا نقش و خاطره این روز به یادماندنی در اذهان آنان به عنوان یک خاطره باقی بماند .

مسئول کمیته توجیه،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش استان نیز پروژه مهر را مهمترین طرح ملی در نظام تعلیم و تربیت برای آغاز سال تحصیلی جدید دانست و گفت: یکی از اهداف آن را خلق مدرسه‌ای شاداب ،با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است.

سید ولی موسوی با بیان اینکه این کمیته از همه ظرفیت‌های لازم برای اطلاع رسانی و پوشش اخبار برای اجرای هر چه بهتر و باشکوه تر پروژه مهر در استان استفاده می‌کند افزود: نشست های تعاملی با رسانه ملی و مطبوعات و جراید محلی و همچنین برگزاری جشنواره رسانه‌ای با محوریت پروژه مهر از جمله برنامه‌های این کمیته برای تحقق بخشیدن اهداف پروژه مهر در استان است.

آسفالت ۲۵ هزار مترمربع از معابر باشت انجام شد
دنبال کنید

وی گفت:تمام تلاش بر این است که با همدلی و همکاری سایر کارگروه‌های پروژه مهر، وبا بهره‌گیری از خرد جمعی، سال تحصیلی موفقی را برای دانش آموزان در پیش رو داشته باشیم.


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi