جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین وضعیت 6 طرح بزرگ گردشگری در گچساران/چقدر از محل تبصره 18 اختصاص یافته است؟

به گزارش کرونا از یاسوج سعید طالبی پور در حاشیه بازدید معاونت امور اقتصادی وزیر کشور از پروژه‌های گردشگری شهرستان گچساران اظهار کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی ۶ طرح گردشگری گچساران حدود ۴۵درصد است. مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این طرح ها در حوزه مجتمع های خدمات رفاهی و تفریحی،مجتمع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78245
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

آخرین وضعیت 6 طرح بزرگ گردشگری در گچساران/چقدر از محل تبصره 18 اختصاص یافته است؟

به گزارش کرونا از یاسوج سعید طالبی پور در حاشیه بازدید معاونت امور اقتصادی وزیر کشور از پروژه‌های گردشگری شهرستان گچساران اظهار کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی ۶ طرح گردشگری گچساران حدود ۴۵درصد است.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این طرح ها در حوزه مجتمع های خدمات رفاهی و تفریحی،مجتمع گردشگری و اردوگاه های گردشگری است.

طالبی پور مجتمع گردشگری ربیعی را از طرح های مهم سرمایه‌گذاری در شهرستان گچساران عنوان کرد و گفت: تا کنون برای اجرای این طرح حدود ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.

وی بیان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌های گردشگری حدود ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸ اختصاص یافته است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیز سهم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این پروژه بوده است.

طالبی پور افزود: با تکمیل طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در شهرستان گچساران شاهد رونق اقتصادی و اشتغال زایی خوبی برای مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi