پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتبار 500 میلیارد تومانی برای جاده یاسوج- سی‌سخت/روشنفکر: به هر روش دنبال اخذ اعتبارات ملی هستیم

به گزارش کرونا از سی‌سخت مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دنا اظهار کرد: شرایط کشور را باید در نظر بگیریم در این دو تا سه سال گذشته اوج‌ بی‌مهری و تحریم‌ها و درد سرها بود در این شرایط شهرستان دنا تبدیل به کارگاه عمران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78234
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

اعتبار 500 میلیارد تومانی برای جاده یاسوج- سی‌سخت/روشنفکر: به هر روش دنبال اخذ اعتبارات ملی هستیم

به گزارش کرونا از سی‌سخت مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دنا اظهار کرد: شرایط کشور را باید در نظر بگیریم در این دو تا سه سال گذشته اوج‌ بی‌مهری و تحریم‌ها و درد سرها بود در این شرایط شهرستان دنا تبدیل به کارگاه عمران و آبادی شده با این‌ وضعیت محدودیت‌ها و‌ کسری‌های اعتباری تنها ۵۰۰ میلیارد تومان برای جاده یاسوج‌-سی‌سخت داشتیم‌ و در یک قلم جمعیت شهرستان دنا ۷۲ درصد روستایی هستند که در اکثر روستا شاهد خدمات رسانی‌ هستیم.

وی گفت: در شرایط عادی چند سال قبل که نفت و‌ فروش‌ آن بسیار عالی بود ولی کارهای انجام گرفته چه بود؟ و‌ در این شرایط سخت دو‌ سال گذشته ببینید که چه اتفاقی افتاده است.

این نماینده مجلس بیان کرد: در حوزه کارهای عمرانی و اجرایی می توان گفت در دو‌ سال گذشته اعتبارات بسیار خوبی به سمت دنا سرازیر شده در یک قلم ۸۰ میلیارد تومان فقط در حوزه آب و‌ فاضلاب داشتیم، دنبال این هستیم که اعتبارات زلزله را احیا کنیم تا تخصیص پیدا کند.

روشنفکر گفت: با صحبتی که با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام داشتم اعتبارات ویژه ای برای کار فرهنگی جداگانه اخذ کردیم، ۱۴میلیارد تومان از بنیاد‌ مستضعفان گرفتیم به شیوه‌ و کانال های مختلفی در حال اخذ بودجه هستیم استاندار و بقیه همکاران همه برای این کار در حال تلاش هستند. 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi