جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نهاوند رتبه نخست تولیدات دامپروری در استان همدان

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس گفت: بخش کشاورزی نهاوند جایگاه ویژه ای به لحاظ تولید محصولات کشاورزی و دامی استان دارد و باید رونق زیرساخت‌های این بخش در سفر استانی هیئت دولت به همدان بیشتر مورد توجه بوده و تخصیص اعتبار لازم قرار گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78181
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

نهاوند رتبه نخست تولیدات دامپروری در استان همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش کشاورزی نهاوند جایگاه ویژه ای به لحاظ تولید محصولات کشاورزی و دامی استان دارد و باید رونق زیرساخت‌های این بخش در سفر استانی هیئت دولت به همدان مورد توجه بیشتر بوده و تخصیص اعتبار لازم قرار گیرد.

وی ادامه داد: اگرچه در گذشته اقدامات مناسبی در برخی از زمینه‌ها صورت گرفته اما باید اقدامات زیرساختی به ویژه در زمینه امور آب مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به بحران آب گفت: از آنجا که اقتصاد شهرستان نهاوند بر پایه کشاورزی بنا گذاشته شده و بخش اعظم نیروی انسانی در این بخش اشتغال دارند باید اقدامات اساسی در زمینه تامین آب بخش کشاورزی مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: یکی از اقدامات زیرساختی که باید در این راستا تداوم داشته باشد بتونی کردن نهرهای کشاورزی است که می‌تواند سبب جلوگیری از هدررفت آب شود.

شهبازی با اشاره به اینکه این شهرستان جایگاه نخست را در بخش امور دام و تولیدات دامپروری در استان دارد، گفت: یکی از اقدامات حمایتی دولت که می‌تواند باعث افزایش تولید مواد لبنی و گوشت قرمز شود تامین نهاده‌های دامی برای دامداران است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi