یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارز اولیه در ارز دیجیتال چگونه است

ارز اولیه در ارز دیجیتال چگونه است ارز اولیه در ارز دیجیتال چگونه است؟ یکی از راه های کسب سود در بازار ارز دیجیتال خرید ارز اولیه است. برای خرید ارز اولیه باید نکات مهمی را در نظر داشته و تجربه های خرید ارز اولیه را داشته باشید. عدم دقت در خرید یا فروش ارز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78104
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

کرونا :

ارز اولیه در ارز دیجیتال چگونه است

ارز اولیه در ارز دیجیتال چگونه است

ارز اولیه در ارز دیجیتال چگونه است؟ یکی از راه های کسب سود در بازار ارز دیجیتال خرید ارز اولیه است. برای خرید ارز اولیه باید نکات مهمی را در نظر داشته و تجربه های خرید ارز اولیه را داشته باشید. عدم دقت در خرید یا فروش ارز اولیه در صرافی های معتبر مانند صرافی کوکوین با ضرر های جبران ناپذیر همراه می شود. برای بررسی این چالش ها همراه ما باشید.

ارز اولیه در ارز دیجیتال چگونه است 4

ارز اولیه در بازار ارز دیجیتال چیست

اگر تا به حال در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کرده باشید نام ارز اولیه را شنیده اید. ارز اولیه در اصطلاح انگلیسی آی سی او گفته می شود که ارز جهانی در قالب بازار ارز دیجیتال برای اولین بار توسط صرافی های معتبر به بازار عرضه می شود. در سازمان بورس ایران نیز همین روال وجود دارد اما فرایند تخصیص ارز اولیه در بازار ارز دیجیتال کمی متفاوت است که در ادامه اشاره خواهیم کرد. یکی از بهترین صرافی ها برای خرید ارز اولیه صرافی کوکوین است.

شرکت در فرآیند ارز اولیه

فرآینده شرکت در ارز اولیه در ارز دیجیتال شکل ثابتی بوده و باید مراحل دریافت و شرکت در این تخصیص را به صورت کامل طی نمایید. در نظر داشته باشید که هیچ قانونی در فرآیند عرضه اولیه وجود ندارد اما شما باید قبل از ارائه تمام مطالب و اخبارهای عرضه اولیه را دنبال کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

ارز اولیه تا به حال معرفی نشده و برای اولین بار در صرافی ارائه می ‌شود که ممکن است با نوسان های شدیدی همراه باشد. در ادامه باید به قیمت گذاری و عرضه تقاضای عرضه اولیه دقت نمایید که عدم توجه به عرضه تقاضا و خرید آن باعث ضرر های سنگین می شود. پس در زمان خرید عرضه اولیه در ارز دیجیتال در صرافی کوکوین به تمام نکات مهم دقت نمایید.

دکتر روحانی درگذشت همشیره معاون اجرایی رییس جمهوری را تسلیت گفت
دنبال کنید

اطلاع از اخبار ارز اولیه

سایت های مختلف بین المللی زمان برگزاری ارز اولیه در صرافی مشخص را اعلام می ‌کنند که شما قبل از عرضه اولیه باید حساب خود را شارژ کرده و به خرید ارز اولیه بپردازید برای اطلاعات اخبار عرضه اولیه، اخبار سایت آکادمی یزدانی را دنبال نمایید. همچنین برخی از سایت ها در صورت عضویت و اشتراک اخبار مربوط به عرضه اولیه ها را منتشر می نمایند.

در نظر داشته باشید ارز اولیه ممکن است در صرافی های متمرکز  مانند صرافی کوکوین یا صرافی های غیرمتمرکز به اصطلاح دکس ها انجام شود که مراحل ثبت نام و معامله در صرافی های غیرمتمرکز را می توانید در مقالات سایت آکادمی یزدانی مطالعه نمایید.

ارز اولیه در ارز دیجیتال چگونه است 5

امنیت ارز اولیه در ارز دیجیتال

فرایند خرید و معامله ارز اولیه بسیار حساس بوده و افراد مختلفی سعی می‌ کنند با تبلیغات در شبکه های مجازی یک توکن غیر مجاز را در صرافی های معتبر مانند صرافی کوکوین ارائه کنند و پس از خرید فروش توکن ارز اولیه به عنوان یک توکن کلاهبرداری نمایان می‌ شود. هیچ پیگیری قانونی نمی توان از ارز اولیه داشته باشید. بهتر است در ابتدا تجربه های خرید ارز اولیه را در بازار داشته سپس وارد معاملات ارز اولیه شوید که در دام سود جویان و کلاهبرداران بازار ارزهای دیجیتال نیفتید.

در نظر داشته باشید شما به عنوان کاربر ایرانی نمی توانید در برخی از صرافی های معتبر بین المللی  مانند کوکوین ثبت نام کرده و از امکانات آن مانند خرید ارز اولیه در ارز دیجیتال شرکت نمایید. برای ثبت نام باید در سایت احراز هویت داشته باشید. برای فعالیت در بازار های مالی مانند بازار ارز های دیجیتال سعی کنید مدیریت سرمایه داشته و سپس وارد معامله در بازار ارز دیجیتال شوید. آموزش های بازار های مالی برای حفظ سرمایه و احساسات ضروری است.

مسئولیت پیگیری استقلال اقلیم کردستان برعهده شخص بارزانی است
دنبال کنید

کسب سود و درآمد از ارز اولیه

به ‌طور معمول ارز اولیه در ارز دیجیتال کم تر از قیمت واقعی آن عرضه می‌شود و کاربران پس از خرید ارز دیجیتال شاهد افزایش ۵ الی ۲۰ درصدی قیمت از بر حسب روند بازار می‌ شوند. باید دقت نمایید که تمام حجم بازار، روش های تحلیل تکنیکال و ارز تقاضای ارز اولیه را توجه نمایید. امکان بررسی موارد تکنیکالی بازار در کوکوین وجود دارد.

بحث امروز ما در مورد عرضه اولیه در ارز دیجیتال بود. سعی کردیم از نقطه نظرات مختلف این بحث را توضیح دهیم. برای استفاده از پکیج های آموزشی آکادمی یزدانی می‌توانید به بخش دوره های سایت مراجعه نمایید. امیدواریم مطالب ارائه شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi