سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قدردانی حق وردی از برگزاری اردوی جهادی غدیر در شهرستان شهریار

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس از برگزاری اردوی جهادی غدیر در شهرک فرارت شهریار قدردانی کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78098
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

قدردانی حق وردی از برگزاری اردوی جهادی غدیر در شهرستان شهریار

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، اردوی جهادی غدیر با همت گروه جهادی شهدای گمنام بسیج جامعه پزشکی دانشگاه ایران و همکاری بسیج  جامعه پزشکی شهریار و قرارگاه جهادی شهید غلامی محله اسلامی شهرک فرارت شهریار به مناسبت عیدغدیر در مدرسه شهید مرتضی زارع شهرک فرارت شهریار  برگزار شد.

براساس این گزارش؛ این اردو با حضور تیم پزشکی شامل پزشک عمومی – جراح عمومی؛  مختصص اطفال – طب اورژانس  – طب سنتی – پزشک خانواده – متخصص زنان – روانپزشکی – متخصص تغذیه – غرفه کودکان – دندانپزشکی  برگزار و به تعداد ۳۲۴ نفر خدمت رسانی شد.

حسین حق وردی  نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی  در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ضمن قدردانی از این اقدام خیرخواهانه، اظهار داشت: با توجه به اینکه سرانه بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد نسبت به جمعیتی که در این حوزه حوزه حضور دارند، در سطح پایینی قرار دارد، استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در این حوزه می تواند بسیار راهگشا باشد.

وی افزود: این اقدامات خیرخواهانه، باعث دلگرمی مردم و بالا رفتن روحیه آنها خواهد شد که جا دارد از این اقدامات قدردانی کرده و تبلیغات لازم در جهت فرهنگ سازی این امور صورت گیرد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد ضمن تقدیر از گروه جهادی شهدای گمنام بسیج جامعه پزشکی دانشگاه ایران، بسیج  جامعه پزشکی شهریار و قرارگاه جهادی شهید غلامی محله اسلامی شهرک فرارت شهریار، گفت: هرگاه امور به دست نیروهای جهادی سپرده شده، نتایج خوبی حاصل شده و امیدواریم اقدامات جهادی با این کیفیت افزایش پیدا کند./

سپاه انتقام حادثه تروریستی شیراز را می‌گیرد
دنبال کنید

پایان پیام

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi