شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت اختصاص بخشی از بودجه سفر ریاست جمهور برای احداث مراکز سلامت در مناطق جنوبی قزوین

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس درجلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان قزوین گفت: بهتراست بخشی از بودجه سفر ریاست جمهور برای احداث مراکز سلامت در مناطق جنوبی تخصیص داده شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77996
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

ضرورت اختصاص بخشی از بودجه سفر ریاست جمهور برای احداث مراکز سلامت در مناطق جنوبی قزوین

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان قزوین که در فرمانداری قزوین برگزار شد، گفت: بیش از دو سوم ساختمان‌ها و زیرساخت‌های قزوین در حوزه سلامت از نظر ایمنی سازه به دلیل عمر بالای ۷۰ سال اعتبار بخشی دریافت نمی‌کنند.

وی بیان کرد: دستور جدید رئیس جمهور بعد از حادثه متروپل بررسی ساختمان‌های مشکل‌دار بود و این دستور فرصت مناسبی است تا بتوانیم فرسودگی زیرساخت‌های درمانی قزوین در حوزه فرسودگی بنا، تجهیزات و دیگر زیرساخت‌ها را مرتفع کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: وضعیت جنوب شرق استان از جمله محله‌های مولوی، شهید منتظری و راه آهن مساعد نیست و حتی یک درمانگاه برای پوشش نیاز مردم در این مناطق وجود ندارد.

محمدبیگی اظهار کرد: حوادث اورژانسی مانند سکته مغزی یا حوادث در این مناطق بیشتر احساس می‌شود و مردم در این حوزه مشکل دارند چراکه عمده مراکز درمانی در نیمه شمالی شهر قرار دارد که لازم است در مناطق جنوبی نیز مراکز و پایگاه‌های جامع سلامت احداث شود و تحقق این امر نیز نیازمند مصوبه از جانب فرمانداری و استانداری است.

وی تصریح کرد: بهتراست بخشی از بودجه سفر ریاست جمهور برای احداث مراکز سلامت در مناطق جنوبی تخصیص داده شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه مراکز جامع و اماکن روستایی نیز دچار مشکل هستند عنوان کرد: مشکلات حوزه‌های فرهنگ در عرصه کشف حجاب، افزایش آسیب‌های اجتماعی، ترویج طلاق و افزایش قتل قابل پیش بینی است و ما باید هرچه سریع‌تر در راستای رفع این مشکلات اقدامات جدی انجام دهیم.

برگزاری مراسم باشکوه قرائت دعای پرفیض ندبه در حسینیه عاشقان ثارالله باشت+تصاویر
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس گفت: مردم قزوین دارای فرهنگ اجتماعی هستند و دانشمندان و علمای بزرگ در این استان پرورش یافته‌اند اما متأسفانه کتابخانه، مراکز فرهنگی و مذهبی در این شهر به نسبت نیاز مردم وجود ندارد و نسل بعدی ما با مشکل کمبود فعالیت‌های فرهنگی مواجه است که ما خواستاریم از بودجه بخش‌های مختلف برای مرتفع‌سازی مشکلات فرهنگی استفاده کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi