دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳

اختصاص اعتباری بالغ بر 23 میلیارد برای ساخت و تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان های لارستان و خنج و گراش و اوز

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس گفت: اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد برای ساخت و تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان های لارستان و خنج و گراش و اوز از سوی وزارت نفت اختصاص داده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77855
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

اختصاص اعتباری بالغ بر 23 میلیارد برای ساخت و تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان های لارستان و خنج و گراش و اوز

حسین حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اعتبارات جذب شده از سوی وزارت نفت تحت عنوان بودجه” مسئولیت های اجتماعی” اشاره کرد و گفت: اخیرا حدود ۲۳ و میلیارد و نیم برای ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی کوچک و تجهیز و تکمیل ۲۲ پروژه نیمه تمام ورزشی اعم از زمین های چمن مصنوعی کوچک و بزرگ، سالن ها و مجموعه های ورزشی و استخر در ۵ شهرستانی جنوبی استان فارس اختصا پیدا کردند.

وی افزود: این اعتبارات با تلاش های مکرر از سوی وزارت نفت و تحت عنوان مسئولیت اجتماعی این وزارتخانه جذب شده است و امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز به همین میزان اعتباراتی اختصاص دهد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در شهرستان لارستان ۷ زمین چمن مصنوعی کوچک در روستاهای هرمود مهرخویی، علی آباد مرکزی، کورده، لاغران، گاوبست، کرمستج و دهفیش احداث می شود و سالن ورزشی روستای باغ نیز تجهیز و تکمیل می گردد.

حسین زاده اظهار کرد: بخش از این اعتبارات نیز برای کمک به تکمیل و تجهیز سالن های ورزشی باغان، هفتوان، سیف آباد و کورده، مجموعه ورزشی خاتم الانبیا(ص) و استخر خنج اختصاص  یافت همچنین یک زمین چمن مصنوعی کوچک نیز در روستای زنگویه ساخته می شود.

وی عنوان کرد: ۲ زمین چمن مصنوعی کوچک در روستاهای بشیرآباد و کنار زیارت شهرستان گراش ساخته خواهد شد؛ همچنین اعتباراتی به مجموعه ورزشی محبی گراش و تکمیل و تجهیز سالن ورزشی فداغ  اختصاص می یابد، علاوه بر این ها ۸ پروژه ورزشی هم در شهرستان اوز ساخته می شود./

دستور وزیر بهداشت برای صدور مجوز دانشکده پرستاری سلماس/ تخصیص اعتبار برای روکش آسفالت روستاهای حوزه انتخابیه
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi