سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولویت اساسی کمیسیون فرهنگی مجلس شناخت ظرفیت‌های فرهنگی استان گلستان و بهره‌مندی از آنها است

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: هدف از پنجمین نظارت میدانی کمیسیون فرهنگی مجلس به استان گلستان بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی این استان خواهد بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77813
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

اولویت اساسی کمیسیون فرهنگی مجلس شناخت ظرفیت‌های فرهنگی استان گلستان و بهره‌مندی از آنها است

احمد راستینه هفشجانی  در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در خصوص اهداف و برنامه‌های اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان گلستان گفت: امروز به دعوت نماینده محترم گرگان و بر اساس مصوبه کمیسیون اعضای کمیسیون فرهنگی در پنجمین سفر نظارتی خود به استان گلستان سفر کردند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمیسیون فرهنگی در تلاش است با حضور در استان‌های مختلف ضمن شناخت ظرفیت‌های فرهنگی سراسر ایران اسلامی با شناخت دقیق‌تری در حوزه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی حرکت کند.

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس اظهار کرد: برنامه‌های متعددی از قبیل دیدار با فعالان فرهنگی، ورزشی، هنری و همچنین جلسات متعددی در قالب کارگروه‌های مختلف برنامه‌ریزی شده و ضمن جلساتی با مدیران و مسئولان استانی با ظرفیت‌ها و مشکلات حوزه فرهنگ از نزدیک آشنا خواهیم شد.

این نماینده مرد مجلس یازدهم بیان کرد: نهایتا در جلساتی که برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های فرهنگی برگزار خواهد شد کمیسیون مصوباتی خواهد داشت و همچنین در خصوص حل مشکلات و نیازمندی‌هایی که در حوزه ورزش وجود دارد، کمیسیون تصمیم خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: در این سفر معاونین وزرا، اعضای کمیسیون را همراهی خواهند کرد تا از نزدیک با بازدید میدانی بیش از پیش با ظرفیت‌ها و احتمالا کمبودها در این استان آشنا شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi