سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرکز تحقیقات کاوش استان البرز آماده استقرار شرکت های دانش بنیان است

رییس مجمع نمایندگان استان البرز مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه جوانان بیان کرد: فضای مناسبی برای حضور جوانان تحصیل کرده در حوزه دانش بنیان در جهت ورود به عرصه تولید فراهم شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77795
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

مرکز تحقیقات کاوش استان البرز آماده استقرار شرکت های دانش بنیان است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی حدادی در برنامه “جوان ایرانی سلام”، برنامه صبحگاهی رادیو جوان در مورد مهمترین اقدام سال ۱۴۰۱ برای جوانان گفت: یکی از کارهای که در سطح استان البرز در اولویت قرار گرفته، ایجاد بستری برای بخش مهم شرکت‌های دانش بنیان بود، که فارغ التحصیلان رشته‌های دانش بنیان بتوانند فضای خوبی برای ورود به عرصه تولید پیدا کنند.اگر بخواهیم به تولید ملی دقت وتوجه کنیم همین جوانان حاضر در دانش بنیان و مجموعه استارتاپ‌ها می‌توانند تاثیرگذار باشند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با بیان اینکه این جوان‌ها برای فعالیت نیاز به یک فضا دارند توضیح داد: ما یک مرکز تحقیقات ۱۰۰ هکتاری بنام کاوش داشتیم، که تقریبا ۱۵ روز است آماده بهره برداری شده و با هماهنگی معاون علمی رییس جمهور، شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند اینجا مستقر شوند.

وی ضمن توضیح اینکه یکی از مشکلات جامعه بحث اشتغال است و مجموعه امور استخدامی کشور باید بستر استخدام جوانان در بخشهای اداری کشور را فراهم بکند ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که جوان‌ها مخصوصا دراستان البرز پیگیر آن هستند، وجود مکانی ست که جوان‌ها بتوانند به جز آن مکان‌های ورزشی در آنجا فعالیت کنند. خانه جوان در هراستان و هر شهرستان باید داشته باشیم تا استعدادهای جوانان در این خانه‌ها بتواند فعال باشند و جوانان فعالیت خودشان را انجام دهند.

حدادی افزود: ما امروز هنرمندان جوانی داریم که باید مورد توجه قرار بگیرند. یکی از مشکلاتی که جوان‌های ما امروز دارند، بی مهری به جوانان مدال آور و قهرمان در حوزه‌های علمی و پژوهشی است، که خلاقیت و نوآوری آن‌ها کمی مورد بی مهری قرار گرفته که باید به این‌ها توجه شود. در حال حاضر تمام توانمان بر این است که درمجلس در بحث قانون گذاری موانع را رفع کنیم .

راهپیمایی ۱۳ آبان آغاز شد/طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در سراسر کشور
دنبال کنید

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: اگر ما اعتماد واقعی درست وکامل وجامع به جوانان عزیزمان  داشته باشیم  خودشان واقعا یک سرمایه وتولید قدرت ملی هستند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi