پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳

پیشرفت اجرای طرح ملی قطب دامپروری مهدی‌شهر رضایت بخش است

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه درمجلس در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی سمنان گفت: پیشرفت اجرای طرح ملی قطب دامپروری مهدی‌شهر رضایت بخش است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77700
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

پیشرفت اجرای طرح ملی قطب دامپروری مهدی‌شهر رضایت بخش است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ عباس گلرو  نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان درمجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی سمنان به میزبانی دفتر وی در سمنان با بیان اینکه پیشرفت اجرای طرح ملی قطب دامپروری مهدی‌شهر رضایت بخش است، گفت: این طرح در زمره مصوبات سفر آبان ماه سال قبل رئیس جمهور به استان سمنان بوده است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه طرح ملی است و می‌بایست دقت نظر و پیگیری خوبی در این زمینه صورت گیرد، ابراز کرد: یک تیم تخصصی و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالا در اجرای این مصوبه سفر استانی رئیس جمهور ایجاد و شتاب خوبی به اجرای این طرح داده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح در زمینه تولید و اشتغال می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد، ابراز کرد: امیدواریم که بتوانیم با همراهی نهادهایی مانند جهاد دانشگاهی بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های روی زمین مانده را به ثمر برسانیم.

گلرو با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان مشاور علمی طرح ایجاد قطب دامپروری است، تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این مصوبه استفاده می‌شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi