شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایشی با موضوع حجاب و عفاف در باشت به اجرا درآمد

نمایشی با موضوع حجاب و عفاف در باشت به اجرا درآمد سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: نمایشی ویژه هفته عفاف و حجاب در این شهرستان اجرا شد. به گزارش ، پرویز مددی با اشاره به هفته عفاف و حجاب و ضرورت توجه جدی به فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، اظهار داشت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77668
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

کرونا :

نمایشی با موضوع حجاب و عفاف در باشت به اجرا درآمد

نمایشی با موضوع حجاب و عفاف در باشت به اجرا درآمد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: نمایشی ویژه هفته عفاف و حجاب در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش ، پرویز مددی با اشاره به هفته عفاف و حجاب و ضرورت توجه جدی به فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، اظهار داشت: حجاب مسئله مهمی در جامعه بوده و توجه جدی به آن در خانواده‌ها بسیار مهم و ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان امروز برای ترویج بی‌حجابی در ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند، افزود: دشمنان به دنبال از بین بردن اعتقادات دینی مردم ایران بوده و تلاش می‌کنند که دختران و زنان در کشور ما را به سمت بی‌حجابی بکشانند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت بر ضرورت خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان در زمینه عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: کار فرهنگی تاثیر بسزایی در ترویج عفاف و حجاب در جامعه دارد.

مددی تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه همه ادارات و نهادها به ویژه ادارات فرهنگی باید دلسوزانه و به شکل جهادی وارد میدان شوند و با هماهنگی و تلاش زمینه گسترش عفاف و حجاب در جامعه را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب تئاتری از سوی انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت به روی صحنه رفت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با اشاره به اینکه این تئاتر از سوی گروه هلیوس انجمن هنرهای نمایشی فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت اجرا شد، افزود: احمد بازپور ، خانم یاسمن روهنده و مهشید نظری بازیگران این نمایش بودند و کارگردان نمایش سیدمهدی موسوی و کار تصویربرداری آن برعهده رضا جنتی بود.

گزافه‌گویی‌های وزیر خارجه عربستان علیه ایران
دنبال کنید

انتهای پیام /

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi