دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

احتمال شیوع مجدد کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ افراد بالای ۱۸ سال برای تزریق دُز چهارم اقدام کنند

به گزارش کرونا از یاسوج، محمد غلام‌نژاد از احتمال شیوع پیک هفتم کرونا خبر داد و گفت: مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تکمیل واکسیناسیون افراد پنج سال به بالا گفت: افراد بالاتر از ۱۸سال که ۶ ماه از تزریق دُز سوم آنها گذشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77644
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

کرونا :

احتمال شیوع مجدد کرونا در کهگیلویه  و بویراحمد/ افراد بالای ۱۸ سال برای تزریق دُز چهارم اقدام کنند

به گزارش کرونا از یاسوج، محمد غلام‌نژاد از احتمال شیوع پیک هفتم کرونا خبر داد و گفت: مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تکمیل واکسیناسیون افراد پنج سال به بالا گفت: افراد بالاتر از ۱۸سال که ۶ ماه از تزریق دُز سوم آنها گذشت نسبت به تزریق دُز چهارم خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه همه مراکز بهداشتی،پایگاه های جامع سلامت و خانه های بهداشت آماده تزریق واکسن هستند،عنوان کرد: هم‌اکنون ۲۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شدند که ۴ نفر مبتلای قطعی هستند.

غلام‌نژاد با بیان اینکه طی ساعت ۲۴ گذشته در کهگیلویه وبویراحمد فوت ناشی از کرونا نداشتیم، گفت: شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد همچنان یک هزار و ۱۳۲ نفر است.

وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده دراستان طی ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: از ۷۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر و رپید تست است حدود ۱۹ درصد موارد مثبت بودند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi