شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکل تلفن همراه در 7 روستای شهرستان باشت / مطالبه مردمی

مشکل تلفن همراه در ۷ روستای شهرستان باشت / مطالبه مردمی تلفن همراه روستاهای تلخاب بیدک تلخآب سفلی بیدک، روستایی از توابع شهرستان باشت  در استان کهگیلوی و بویراحمد ایرن است. این روستا در دهستان کوهمره خامی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۹۸ نفر (۴۲خانوار) بوده‌است. چهاراه گشین این روستا در دهستان کوهمره خامی قرار دارد و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77606
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

کرونا :

مشکل تلفن همراه در 7 روستای شهرستان باشت / مطالبه مردمی

مشکل تلفن همراه در ۷ روستای شهرستان باشت / مطالبه مردمی

تلفن همراه روستاهای

تلخاب بیدک

تلخآب سفلی بیدک، روستایی از توابع شهرستان باشت  در استان کهگیلوی و بویراحمد ایرن است.

این روستا در دهستان کوهمره خامی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۹۸ نفر (۴۲خانوار) بوده‌است.

چهاراه گشین

این روستا در دهستان کوهمره خامی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۱۰نفر (۱۵خانوار) بوده‌است. لازم است ذکر شود که چهارراه گشین نام بزرگترین طایفه شهرستان باشت نیز می‌باشد. این روستا از سمت چرام ۵۵ کیلومتر و از مرکز شهرستان باشت ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. شغل اصلی مردم این منطقه کشاورزی و دامپروری می‌باشد. از محصولات کشاورزی می‌توان به گندم و جو و لوبیا و عدس و باقلا و … اشاره کرد.

کوشک ظفری

این روستا در دهستان کوهمره خامی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۸۳ نفر (۲۰خانوار) بوده‌است.

ده کهنه ظفری

این روستا در دهستان کوهمره خامی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۵۰ نفر (۱۰خانوار) بوده‌است.

سرتنگ بیدک

روستای سرتنگ بیدک از توابع شهرستان باشت که امامزاده سلطان محمود شاه را در دل خود جای داده است یکی از مناطق زیبا و بکر شهرستان باشت محسوب می‌شود که در این روزها دارای طبیعت زیبایی است.

سلطان آباد بیدک 

روستای سرتنگ بیدک با جمعتی بیش از صدخانوار در ۳۵ کیلومتری شهرستان باشت از توابع استان محروم کهگیلویه وبویراحمد با قدمتی بیش از چند قرن که زادگاه علما و بزرگان ، نخبگان و وجود مقدس امامزاده واجب التعظیم (ع) حضرت سلطان محمود شاه که آرامگه قلوب عرشیان بوده؛ در طول این سه دهه که مسئولین زیادی فعالیت داشته اند و به علت وجود مشکلات محلی مورد بی مهری زیادی قرار گرفت و از خیلی از مزایا و امتیازات، علیرغم داشتن شرایط پیشرفت فیزیکی و … محروم ماند.

بی عدالتی و پارتی بازی بس است/ آب و برق حق مردم است و باید به آنها داده شود
دنبال کنید

تلخاب علیا

این روستا در دهستان کوهمره خامی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۵۶ نفر (۱۰خانوار) بوده‌است.

در شهرستان باشت بیش از یک هفته است که مشکل دارد، لطفا پیگیری کنید.

👈🏻پیام مردمی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi