یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان افزایشی است

به گزارش کرونا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان دکتر سیدمحمد محمدی دوشنبه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ مورد جدید مثبت ابتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان ثبت شده که نسبت به ۲ هفته گذشته افزایش چند برابری را دارد. وی با بیان اینکه تست کرونای ۱۵ نفر در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77597
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

کرونا :

روند ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان افزایشی است

به گزارش کرونا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان دکتر سیدمحمد محمدی دوشنبه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ مورد جدید مثبت ابتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان ثبت شده که نسبت به ۲ هفته گذشته افزایش چند برابری را دارد.

وی با بیان اینکه تست کرونای ۱۵ نفر در آبادان، سه نفر در خرمشهر و پنج نفر در شادگان مثبت گزارش شده است گفت: ۱۶ نفر از این بیماران به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به بستری  یک بیمار کرونایی در این منطقه افزود: در حال حاضر ۱۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های منطقه جنوب غرب خوزستان بستری هستند.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق دُز سوم و چهارم واکسن کرونا به ترتیب در افراد ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال گفت: در هر سه شهرستان علاوه بر مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در روزهای کاری هفته، مراکز تجمیعی نیز بصورت ۱۶ساعته در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل آماده تزریق واکسن کرونا هستند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi