شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای تسریع در تکمیل پروژه های ورزشی آبادان؛ تلاش برای حل مشکل صیادان حوزه انتخابیه

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: در روزهای گذشته به همراه مدیرکل ورزش و جوانان از پروژه های ورزشی آبادان بازدیدی به عمل آمد تا اقدامات لازم جهت تسریع در تکمیل آنها انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77540
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

پیگیری برای تسریع در تکمیل پروژه های ورزشی آبادان؛ تلاش برای حل مشکل صیادان حوزه انتخابیه

محمد مولوی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات روزهای اخیر خود در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان از پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه بازدیدی داشتم و مقرر شد اقدامات لازم جهت تسریع در تکمیل این پروژه ها انجام شود.

وی افزود: همچنین جلسه ای با مسئولان دستگاه های اجرایی در فرمانداری آبادان برگزار شد تا مشکل صیادان برطرف شود که در این نشست مقرر گردید با جدیت این موضوع دنبال شود تا نتیجه مطلوب و خوشایندی برای صیادان به دست آید.

نماینده مردم آبادان در مجلس عنوان کرد: با تلاش های انجام شده مجوز استقرار دستگاه واتر مستر جهت لایروبی و نی زدایی کانال انتقال آب بهمنشیر به بخش مرکزی و اروند کنار اخذ شد تا پس از تحویل این دستگاه اقدامات لازم انجام گیرد.

مولوی اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده اعتبار اصلاح و بازسازی خطوط اصلی و فرعی شبکه آبرسانی انهار حوزه حوزه شهری اروندکنار به طول ۲۰ کیلومتر اخذ شد که انهار تحت پوشش شامل خلیفه، دراچه، قصر، حد، مچری، بلامه، علیشر، معاتیج و مخزوم بوده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi