چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قول مساعد وزیر بهداشت برای تامین اعتبار پروژه اورژانس سوانح و سوختگی ایرانشهر؛ اختصاص 14 دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس گفت: وزیر بهداشت در سفر اخیر خود به حوزه انتخابیه قول مساعد دادند تا اعتبار پروژه اورژانس سوانح و سوختگی ایرانشهر تامین شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77461
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

قول مساعد وزیر بهداشت برای تامین اعتبار پروژه اورژانس سوانح و سوختگی ایرانشهر؛ اختصاص 14 دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در سفر وزیر بهداشت به حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته مقرر شده است تا اینکه دانشکده پرستاری و مامایی ایرانشهر مجددا احیا شود و همچنین اعتبار برای مرکز شبانه روزی تیپ یک پیشین تامین شود.

وی افزود: وزیر بهداشت با بورسیه ۱۰ نفر دانشجوی کارشناسی پرستاری و مامایی به کارشناسی ارشد موافقت کردند که این مهم بسیار اتفاق خوبی است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در این سفر نیز قول مساعد داده شد تا اعتبار پروژه اورژانس سوانح و سوختگی ایرانشهر و همچنین اعتبار پروژه بلوک زایمانی ال دی آر بیمارستان ایران ایرانشهر تامین شود همچنین مقرر گردید ۱۴ دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اختصاص یابد.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس بیان کرد: وزیر بهداشت قول دادند تا ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی بمپور بهسازی شوند و همچنین مطالعه و برنامه ریزی در خصوص احداث بیمارستان بمپور صورت پذیرد.

درخشان اظهار کرد: از موارد دیگری که در این سفر وزیر بهداشت قول دادند می توان به احداث پایگاه اورژانس جاده ای و تخصیص آمبولانس در شهرهای سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت و آهوران اشاره کرد و البته تسریع و مساعدت در روند احداث و تجهیز بیمارستان بزمان و لاشار از موارد دیگری بوده اند که وزیر بهداشت برای انجام آنها قول دادند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi