یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکل آب روستای خوانشرف نهبندان موقتاً حل گردید

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری مشکلات آب روستای خوانشرف از طریق مسئولین اجرایی گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل آب این روستا موقتاً حل گردید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77278
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

مشکل آب روستای خوانشرف نهبندان موقتاً حل گردید

مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به پیگیری مشکلات آب روستای خوانشرف از طریق مسئولین اجرایی گفت: الحمدالله با پیگیری های انجام شده مشکل آب این روستا موقتاً حل گردید.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: رفع کامل مشکل آب در روستای خوانشرف مستلزم احداث مخزن آب جدید می باشد که در مصوبات سفر دکتر نیکزاد به این موضوع اشاره و به تصویب رسیده و همچنین در سفر چند هفته پیش آقای مهندس عباس زاده معاونت عمرانی استاندار نیز مبلغی برای احداث مخزن پیش‌بینی شده است.

وی افزود: علاوه بر این‌ها مبالغی برای اصلاح شبکه آب در اختیار اداره آب و فاضلاب شهرستان نهبندان قرار گرفته که امیدوارم در کوتاه مدت با مدیریت مناسب منابع آبی موجود و در ادامه با احداث مخزن مشکل آب روستا به طور کامل حل گردد.

نخعی خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از مسئولین اجرایی بخصوص فرماندار محترم و شرکت آب و فاضلاب به دلیل پیگیری مشکل، انتظار است با عنایت به برنامه ریزی های خوب صورت گرفته، در سال جاری مشکل آب روستای خوانشرف و دیگر روستاهایی که با مشکل آب مواجه هستند مرتفع گردد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi