جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرمایه گذاری بانک ملی برای احداث آزاد راه هفت تن به میاندرود؛ تامین منابع مالی جهت احداث سد

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده بانک ملی در جهت احداث آزاد راه هفت تن به میاندرود سرمایه گذاری می کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77254
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

سرمایه گذاری بانک ملی برای احداث آزاد راه هفت تن به میاندرود؛ تامین منابع مالی جهت احداث سد

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در خصوص پیگیری مصوبات سفر رئیس بانک ملی به مازندران اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته جلسه ای به همراه استاندار مازندران در خصوص مصوبات سفر قبلی دکتر فرزین به مازندران در حضور ریاست بانک ملی برگزار شد و پیرامون مباحث گذشته بحث و بررسی شد.

وی افزود: مصوباتی که در بازدید مدیرعامل بانک ملی از صنایع چوب و کاغذ مازندران، چوب فریم، نکا چوب و تجهیزات مدارس ایران صورت پذیرفته بود مورد پیگیری قرار گرفتند و تامین منابع مالی مورد نیاز بررسی و در این رابطه تصمیم گیری شد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس همچنین از مشارکت بانک ملی ایران برای سرمایه گذاری در احداث آزادراه هفت تن به میاندرود خبر داد و بیان کرد: بانک ملی ایران برای مشارکت در این پروژه بزرگ و همچنین تامین منابع مالی برای احداث سد و آب شرب به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام آمادگی کرده است.

بابایی کارنامی اظهار کرد: ظرفیت بانک ملی برای سرمایه گذاری در مازندران و به ویژه ساری بسیار با اهمیت است چرا که با مشارکت بانک ملی در مازندران شرایط بسیار خوبی برای پیشرفت مهیا می شود و امیدوارم گام های تاثیرگذاری در جهت رفع مشکلات برداشته شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi