شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان برای تکمیل تاسیسات فاضلاب شهرستان سبزوار؛ آبرسانی به چندین روستای حوزه انتخابیه

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل تاسیسات فاضلاب شهرستان سبزوار اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77117
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

اختصاص اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان برای تکمیل تاسیسات فاضلاب شهرستان سبزوار؛ آبرسانی به چندین روستای حوزه انتخابیه

بهروز محبی نجم آبادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه آبرسانی به شهرستان های حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و جلسات و دیدارهایی که با مسئولان وزارت نیرو و آب و فاضلاب داشتم اقدامات مطلوبی در حوزه آبرسانی شهرستان های سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن انجام شده است.

وی افزود: با تلاش های انجام شده آب شرب چندین روستای حوزه انتخابیه  از جمله روستاهای منیدر جغتای و مجتمع آبرسانی روستاهای کهنه جغتای ، روستای برغمد جوین و جبله نو تامین شده است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با نشست ها و جلساتی که در خصوص تکمیل تاسیسات فاضلاب شهرستان سبزوار برگزار گردید حدود اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان برای اتمام این تاسیسات اختصاص یافت همچنین اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل و ارتقا کیفی احداث مخازنذخیره ۱۳ هزار متر مکعبی سبزوار در نظر گرفته شد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس عنوان کرد: پیگیری هایی نیز برای اجرای طرح تکمیل فاضلاب بهاران، قلعه نو، و کلاته سیفر انجام شده است همچنین تلاش هایی هم در جهت اجرای ۱۲۰۰ متر پروژه جدید در حوزه آبرسانی و احداث مخزن  جدید برای روستای بلقان آباد خوشاب صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: پس از پیگیری های به عمل آمده احداث مجتمع آبرسانی وحدت شامکان در ردیف اعتبارات صندوق توسعه ملی قرار گرفت و همچنین اعتبار مورد نیاز جهت خرید دستگاه آب شیرین کن سلطان آباد تامین شد./

لزوم توجه و رسیدگی به زیرساخت‌های شهر صنعتی رشت
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi