یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضعف مردم در حوزه مطالبه گری یکی از نواقص استان قزوین است

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: ضعف مردم در حوزه مطالبه گری یکی از نواقص استان قزوین است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77099
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

ضعف مردم در حوزه مطالبه گری یکی از نواقص استان قزوین است

به خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، لطف‌اله سیاه‌کلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: ضعف مردم در حوزه مطالبه گری یکی از نواقص استان قزوین است.

وی افزود: در حوزه مسکن روستایی اقدامات خوبی انجام شده است اما شرایط مناسبی برای زندگی روستایی در این خانه‌ها تعریف نشده و منازل روستایی شکل شهری به خود گرفته‌اند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه راهکار کنترل قیمت خودرو در کشور تولید و واردات است افزود: مسئله خودرو در حوزه‌های رقابت، عرضه و تقاضا خلاصه می‌شود به این معنا که افزایش تولید و واردات سبب بالا رفتن رقابت شده و بالا رفتن رقابت به افزایش کیفیت کمک می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس با اشاره به دخالت در انتصابات تصریح کرد: برای مسئولیت‌ها افراد را معرفی می‌کنیم اما اصراری بر انتصاب این افراد را نداریم و نگاه ما مشورتی است.

سیاهکلی با اشاره به اینکه بودجه استان رضایت بخش نیست ابراز کرد: برای بودجه امسال اصلاً متوجه نشدیم که بودجه کی تصویب شد اما تلاش کردیم تا این کمبود در سفر رئیس جمهور به استان قزوین جبران شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با بیان اینکه لازم است در حوزه آب اقدامات جدی انجام شود، مطرح کرد: اقدامات حوزه آب تنها نباید به ایجاد سد محدود شود بلکه باید تلاش کنیم تا استفاده صحیح و بهینه از آب در استان قزوین نهادینه شود.

۱۱۶ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف شد
دنبال کنید

سیاهکلی بیان کرد: در سفر ریاست جمهور توسعه فرودگاه و پرواز شرکت ماهان، توسعه مترو هشتگرد به استان، راه آهن قزوین به قم و جاده قزوین به گیلان و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های روستایی استان مصوب شد.

وی با بیان اینکه نقدها و اقدامات جدی در حوزه تسهیلات بانک‌ها، هزینه اینترنت، صدور مجوز برای تولیدات انجام شده است مطرح کرد: در خصوص سیمان آبیک مهم‌ترین مسئله ایجاد آلاینده است که بنا شده طی هفته آینده جلساتی با مسئولان استان البرز برای مرتفع کردن این مسئله برگزار شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم مشکلات نهضت ملی مسکن را امری نگران کننده و قابل پیگیری دانست و گفت: کار فعلی دولت در حوزه اقتصاد مورد نقد اقتصاددانان است چنانچه دونرخه کردن قیمت کالاها نوعی رانت محسوب می‌شود اما این فرآیند باید طی سال‌های گذشته انجام می‌شد که حالا انجام شده و ما از مردم می‌خواهیم همراهی لازم در این حوزه را داشته باشند.

وی افزود: در مورد باغستان نباید موضع سیاسی بگیریم و برخورد با شهردار را به این دلیل که مجری سیاست‌های شورای شهر است نمی‌پذیرم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در موضوع باغستان هم باید نظرات تخصصی باشد و از ارائه نظرات غیر تخصصی و غیرکارشناسی بپرهیزیم.

سیاهکلی خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز بودجه با نگاه سنتی نوشته می‌شود که عدم تغییر ساختار بودجه نیز سبب نارضایتی رهبر انقلاب شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi