پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

۱۱۶ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان به مدت ۴ روز در استان به مرحله اجرا در آمد. وی افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84387
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

کرونا :

۱۱۶ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان به مدت ۴ روز در استان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر خوزستان با تسلط اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۹۰ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چند عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح ۱۱۶ قبضه سلاح غیر مجاز، شامل ۴۱ قبضه سلاح جنگی (۲۰ قبضه کلاش، ۲۰ قبضه کلت و یک قبضه سیمینوف) به همراه ۷۵ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و همچنین ۵۶۶ عدد فشنگ کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز قاطعانه برخورد می‌کند.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi